[Prorok] Bog wybralo nowego proroka w Polsce

11. Data: 2002-03-25 08:40:19

Temat: Re: [Prorok] Bog wybralo nowego proroka w Polsce
Od: "Massai" <t...@b...ids.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Albert Jacher, Prorok" <n...@w...pl>
napisał w wiadomości news:Xns91DBE9BB3BA1BNUWRP@130.133.1.4...

> ===
> Dziekuje za zyczliwe podejscie!
>
> Jak pomoc?
> Kazdy moze pomoc jak moze, kazdy inaczej.
>
> Przede wszystkim zapraszam do studiowania Religii Madrosci, zeby
lepiej
> wiedziec czemu chcecie pomoc.
>
> Inna sprawa jest przekazanie informacji o nowym proroku do wielu
lepszych
> ludzi, ktorzy potrzebuja pozytywnej zmiany w swoim zyciu.

> [...]

Czy mogę wpłacić coś na twoje konto? Podaj jego numer (przy okazji
podaj numer karty kredytowej, okej?)
Bosze, this world is crazy...
Massai

12. Data: 2002-03-26 03:51:38

Od: "Krzysztof" <k...@w...spam.de> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jan Werbiński" <j...@h...com> napisał w wiadomości

> To są chyba skutki uboczne nowej terapii w domach wariatów -
wstawiają kompy
> do świetlicy i pacjenci zamiast się gapić w TV stukają w klawisze.
Trzeba
> zawiadomić siostrę administratorkę.

No, Ty chyba w swoim pojmowaniu psychiatrii zatrzymales sie gdzies na
XIX wieku?

Krzysztof

13. Data: 2002-03-26 19:31:05

Od: "badbad_boy" <b...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Detonator? czemu nie?

14. Data: 2002-05-07 21:11:44

Od: t...@a...com.pl szukaj wiadomości tego autora

Witaj,

jak zamierzasz przekonać ludzi, że naprawdę jesteś nowym prorokiem? Ludzie
widzieli już dużo:
* Kaszpirowski
* Haris
* wielu wierzy w Jezusa
* wielu wierzy w Allacha
* wielu wierzy w Buddę
* wielu wierzy w wiele różnych innych rzeczy

Chyba nie będzie tak łatwo. Musisz przekonać ludzi, że (mówiąc językiem
marketingu) Twój produkt jest lepszy niż innych proroków.

Tomek

15. Data: 2002-05-09 00:49:55

Od: m...@a...com (MrufkaYY) szukaj wiadomości tego autora

Subject: Re: [Prorok] Bog wybralo nowego proroka w Polsce
From: t...@a...com.pl
Date: 5/7/02 5:11 PM Eastern Daylight Time

Witaj,

jak zamierzasz przekona=E6 ludzi, =BFe naprawd=EA jeste=B6 nowym prorokiem?=
Ludzie=20
widzieli ju=BF du=BFo:
* Kaszpirowski
* Haris
* wielu wierzy w Jezusa
* wielu wierzy w Allacha
* wielu wierzy w Budd=EA
* wielu wierzy w wiele r=F3=BFnych innych rzeczy

Chyba nie b=EAdzie tak =B3atwo. Musisz przekona=E6 ludzi, =BFe (m=F3wi=B1c =
j=EAzykiem=20
marketingu) Tw=F3j produkt jest lepszy ni=BF innych prorok=F3w.

Tomek

Juz ten temat szeroko rozwlekal ten psychopata w grupie "religia" zajrzyj
sobie do archiwum /lub jak wolisz do szpitala psychiatrycznego/. To calkowicie
oblakany osobnik plotacy bez sensu.
mrufka

16. Data: 2002-05-09 02:00:39

Od: "Pearl" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"MrufkaYY" <m...@a...com> w
news:20020508204955.16872.00007003@mb-fx.aol.com... pisze tak:
> Subject: Re: [Prorok] Bog wybralo nowego proroka w Polsce
> From: t...@a...com.pl
> Date: 5/7/02 5:11 PM Eastern Daylight Time

Pragnę właśnie tego.

--
Pozdrawiam.
Perła

przetoka przeduszna
Skora na twarzy - niby drobiazg, a jednak ....
1700% w górę-leki na astmę
co to jest- perlowe grudki procia?
Citrosept