Prosba o dobur antybiotyku

1. Data: 2006-03-08 17:00:32

Temat: Prosba o dobur antybiotyku
Od: "adam" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Niestety nie moge teraz skontaktowac sie z lekarzem. Zrobilem posiew nasienia i
wychodowano paleczki z rodziny Enterobacteriaceo, Escherichia coli, wzrost skapy
(+). Wrazliwe na nastepujace leki:
1. Cefuroksym
2. Ceftazidym
3. Amikacyna
4. Gentamycyna
5. Netylmycyna
6. kw. pipemidowy
7. kw. nalidyksowy
8. Norfloksacyna
9. Doksycyklina
10.Nitrofurantina
Przy okazji dodam, ze mam klopoty z zoladkiem, co wiaze sie z tym, ze nie kazdy
antybiotyk jest dobrze tolerowany.
Prosba o dobor jednego z powyzszych lekarstw.

2. Data: 2006-03-08 17:30:51

Temat: Re: Prosba o dobur antybiotyku
Od: "adam" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

I jeszcze jedno pytanie przy okazji. Material oddany zostal do badania w
poniedzialek po poludniu. We srode w poludnie gotowy juz byl antybiogram. Czy to
mozliwe zeby w tak krotkim czasie to zostalo zrobione?

3. Data: 2006-03-08 18:36:38

Od: "Maaciek" <m...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

o kurwa!
przepraszam ale nie wytrzymalem

4. Data: 2006-03-08 19:19:54

Od: "gsk" <c...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Maaciek" <m...@e...pl> napisał w wiadomości
>o kurwa!
> przepraszam ale nie wytrzymalem

do autora wątku:
Jakbyś nie wiedział o co chodzi mojemu przedmówcy, to ułatwię Ci, o
ortografię.
G.

5. Data: 2006-03-08 19:25:46

Od: "terrr" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> do autora wątku:
> Jakbyś nie wiedział o co chodzi mojemu przedmówcy, to ułatwię Ci, o
> ortografię.
> G.

bląd został potem naprawiony, wiec myśle, że było to jedynie "przejęzyczenie" i nie
ma sie czym "podniecać"...;)

6. Data: 2006-03-08 19:35:53

Od: "adam" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ilez to jednak kanalii lazi po swiecie i w dodatku obslugujacych Internet.
Najwazneijsza rzecza jest tu przeciez pomoc medyczna, a blad jest typowym bledem
drukarskim, co nawet nieinteligentny szympans widzi.

7. Data: 2006-03-08 20:05:16

Od: "Norbert" <a...@w...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ilez to jednak kanalii lazi po swiecie i w dodatku obslugujacych Internet.

Odkad komputery potanialy rzeczywiscie jest smietnik, >5 lat temu bylo
znosnie.

> Najwazneijsza rzecza jest tu przeciez pomoc medyczna, a blad jest typowym
> bledem
> drukarskim, co nawet nieinteligentny szympans widzi.

A teraz inne pytanie, jesli nie mozesz sie skontaktowac z lekarzem to jak
sobie wypiszesz recepte na antybiotyk? :)

--
Pozdrawiam Norbert :-)

8. Data: 2006-03-08 21:17:01

Od: "gsk" <c...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "adam" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> Ilez to jednak kanalii lazi po swiecie i w dodatku obslugujacych Internet.

Gdyby nie te kanalie to grono "ortograficznych ignorantów" byłoby dużo
większe.

> Najwazneijsza rzecza jest tu przeciez pomoc medyczna, a blad jest typowym
> bledem
> drukarskim,

a... to co innego:-)

>co nawet nieinteligentny szympans widzi.

szympans może widzi, ja nie.
Pozdrawiam
Gosia

Badanie krwi i ciąża
Śmieszne pytanie, aczkolwiek nurtujące :-]
co zamiast kolchicyny?
Noga w gipsie, zastrzyki
Dobry onkolog