Prośba o instrukcję

1. Data: 2006-03-23 08:54:38

Temat: Prośba o instrukcję
Od: "u...@w...pl" <u...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Mam kłopot nabyłem ostatnio (uszczęśliwiłem swoją małżonkę -
czy uszczęśliwiłem ???!!)okazyjnie maszynkę (automat le CAF model
BGB 403 TS-238A ) do pieczenia chleba Przycisków co niemiara Który do
czego ? i tu moja prośba Czy ktoś z Szanownych Grupowiczów posiada
instrucję obsługi takiego urządzenia

Prosze o pomoc
Pozdrawiam
USTED

2. Data: 2006-03-24 11:44:11

Temat: Re: Prośba o instrukcję
Od: "marek" <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Spróbuj znaleźć w sieci, stronę www. producenta lub dystrybutora, i poproś o
przesłanie instrukcji. skan, pdf.
Ja w kilku takich przypadkach (na przełomie ostatnich 4 lat)otrzymałem taką
instrukcję droga elektroniczną a potem dodatkowo pocztą wersję
papierową.(oczywiście gratis)
teraz tez czekam na instrukcję - dystrybutor firmy Wigo (prostownica do
włosów) poprosił mnie o adres do wysyłki instrukcji,
wczesniej otrzymałem przez pocztę , istrukcje do aparatu fotograficznego
(Yashika-kyocera) do zmywarki (mastercook) oraz aparatu telefonicznego (AEG)
Próbuj ta drogą, najlepiej wysłac maile w kilka miejsc, na grupach prosiłem
bezskutecznie.

3. Data: 2006-03-24 14:25:53

Temat: Re: Prośba o instrukcj
Od: "miranka" <a...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

"marek" <m...@i...pl> wrote in message

> [...]
(AEG)
> Próbuj ta drogą, najlepiej wysłac maile w kilka miejsc, na grupach

Oświećcie mnie, proszę, gdzie kupuje się (albo kto sprzedaje) sprzęt bez
instrukcji? Przecież nawet jeśli kupujesz od kogoś używany, to przecież
chyba ludzie instrukcje przechowują? Mnie się taki sprzęt bez instrukcji,
niestety, kojarzy wyłącznie z paserstwem... Nikogo o nic nie oskarżam. Po
prostu wytłumaczcie mi ten fenomen.
Anka

4. Data: 2006-03-26 16:32:52

Od: ":\)" <n...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> niestety, kojarzy wyłącznie z paserstwem... Nikogo o nic nie oskarżam. Po

kupiłem kiedyś w hipermarkecie mikrofalówkę - instrukcja była ale nie z tego
modelu, sprzęt ostatni z wystawy

pzdr.
:)

5. Data: 2006-03-27 15:03:40

Od: Jerzy Nowak <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

> kupiłem kiedyś w hipermarkecie mikrofalówkę - instrukcja była ale nie z
> tego modelu, sprzęt ostatni z wystawy

Nawet bez instrukcji proste jak budowa cepa.
;-)
pozdr. Jerzy

6. Data: 2006-03-28 12:14:41

Od: ":\)" <n...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Nawet bez instrukcji proste jak budowa cepa.

oczywisice, ale bylo pytanie to i byla odpowiedz
chociaż kuchenka ma grilla, nadmuchy powietrza i inne wodotryski
a moze w instrukcji bylo napisane zeby sie schowac za lodowka podczas
uzywania mikrofal :)

pozdrawiam serdecznie
;)

7. Data: 2006-03-28 12:40:44

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

":)" <n...@b...pl> wrote in message

> [...]
> chociaż kuchenka ma grilla, nadmuchy powietrza i inne wodotryski
> a moze w instrukcji bylo napisane zeby sie schowac za lodowka podczas

Powinna mieć tabliczke znamionową z firmą i typem...

deser
Jajka z numerkiem 2 i 3
sos czekoladowy
częśći do młynka-gdzie?`