Prosba o obrus z wstazka

1. Data: 2002-09-18 10:39:11

Temat: Prosba o obrus z wstazka
Od: "aga" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Na "tamborku" Eli Tomaszewskiej (http://strony.wp.pl/wp/tomella/) znalazlam
przesliczny obrus z wstazka na Boze Narodzenie skanowany chyba z Susanny.
Jednak skan jest nie najlepszej jakosci:(( Czy ktos uprzejmy ma moze te
gazetke i moglby zeskanowac obrusik raz jeszcze...
Pozdrawiam

aga
a...@p...onet.pl

1. Data: 2002-09-18 10:47:09

Temat: Re: Prosba o obrus z wstazka
Od: "Gośka z Lublina" <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja też bardzo proszę bo jestem zainteresowana. Z góry dziękuję.
Pozdrawiam - Gośka (Lublin)

1. Data: 2002-09-18 14:04:42

Od: "Elżbieta" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Jednak skan jest nie najlepszej jakosci:(( Czy ktos uprzejmy ma moze te
> gazetke i moglby zeskanowac obrusik raz jeszcze...

Tak mam, ale cos dzisiaj serwer wp kiepsko chodzi i nie moge sprawdzic
jakosci, w ogole cos mi sie wydaje, ze sa przestawione schematy przy
obrusach:(((((((((, ale niestety musze poczekac na lepsza jakosc łącza,
postaram sie pamietac:)

Elzbieta

1. Data: 2002-09-18 15:25:54

Od: e...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Jednak skan jest nie najlepszej jakosci:(( Czy ktos uprzejmy ma moze te
> gazetke i moglby zeskanowac obrusik raz jeszcze...

Gdybyś pamiętała o obrusiku to też proszę.Dzięki
Ewa(Wrocław)

1. Data: 2002-09-18 15:33:58

Od: "Elżbieta" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Elżbieta" <t...@w...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> jakosci, w ogole cos mi sie wydaje, ze sa przestawione schematy przy
> obrusach:(((((((((, ale niestety musze poczekac na lepsza jakosc łącza,

Jest zle, albo cos z serwerem wp albo zablokowali mi strone:(

Elzbieta

1. Data: 2002-09-18 18:40:01

Od: Dorota 'Lakshmi' Podlejska <l...@l...eu.org> szukaj wiadomości tego autora

Gośka z Lublina napisal(a):
:
[...]

Mam gdzieś skana tego obrusa (ma być z wstążką, czy z kokardą, bo mam dwa)
i to w imho nienajgorszej jakości. Porozsyłać???

--
Dorota 'Lakshmi' Podlejska <l...@l...eu.org>
http://www.lakshmi.eu.org/

1. Data: 2002-09-18 19:30:32

Od: "gogo" <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jest to obrus z kokardamia czerwonymi na rogach i z szyszkami w odcieniach
brązu, są tam też jakieś listki. Taki poproszę.
Pozdrawiam - Gośka (Lublin)

Użytkownik "Dorota 'Lakshmi' Podlejska" <l...@l...eu.org> napisał w
wiadomości news:slrnaohi41.qok.lakshmi@witch.underley.eu.org...

1. Data: 2002-09-19 06:07:46

Od: "Elżbieta" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jest zle, albo cos z serwerem wp albo zablokowali mi strone:(

Jest lepiej, ale nadal zle:)) WP dzisiaj lata jak burza, ale za to niestety
stwierdzilam bledy na stronie - schematy zle podpiete:(( Postaram sie
usunac. U mnie skany sa dobrej jakosci, moze to ustawienia drukarki? Daj
lepsza jakosc wydruku:)

Elzbieta

1. Data: 2002-09-19 06:43:16

Od: "Gośka z Lublina" <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Drukarka jest ok, a skany w dalszym ciągu rozmazane zwłaszcza tam gdzie są
kolory ciemne jest niewyraźnie - tak jakby rozlała się na nie woda.
Gośka (Lublin)

1. Data: 2002-09-19 07:19:05

Od: "Elżbieta" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Gośka z Lublina" <g...@w...pl> napisał w wiadomości
> Drukarka jest ok, a skany w dalszym ciągu rozmazane zwłaszcza tam gdzie są
> kolory ciemne jest niewyraźnie - tak jakby rozlała się na nie woda.
> Gośka (Lublin)

Jesli nie dostalas jeszcze od Doroty, daj znac, wysle Ci z dysku (nie ze
strony) i wtedy zobaczymy, czy bedziesz zadowolona:)

Elzbieta

uwaga koronki klockowe
Re: Po urlopie i 506 mail'i do przeczytania ;-)
spotkanie dzisiaj?
PC Stitch- jak usunac zbedny scieg?
kanwa jednonitkowa