Prośba o pomoc nie-kulinarną. Przepraszam, że śmiecę.

1. Data: 2000-06-05 11:07:43

Temat: Prośba o pomoc nie-kulinarną. Przepraszam, że śmiecę.
Od: "Old Rena" <g...@n...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witajcie!
Od razu przepraszam za rodzaj spamu. Wysyłam list do kilku grup, które
subskrybuję. Do rzeczy... Przyjaciel mojego synka ma młodszego,
czteroletniego, braciszka chorego na neuroblastomę. Jest to rodzaj
nowotworu złośliwego wykrywanego u dzieci. W tej chwili, przy leczeniu
stosowanym standardowo, szanse na dalsze życie Konrada są nikłe (ok.
15%). Te szanse moga się zwiększyć do 60%, gdyby Konrada poddano
leczeniu w specjalistycznej klinice w Niemczech, w Tubingen. Koszt
leczenia (m.in. przeszczep szpiku kostnego) i pobytu (2-3 miesięcy)
wynosi około 250 tys. USD. Rodzice Konrada zdecydowali się na
skorzystanie z pomocy Fundacji Dzieciom "Zdążyć z Pomocą". Gdybyście
mogli wpłacić choć niewielkie sumy na konto tej fundacji, byłabym Wam
bardzo wdzięczna.
Konto złotówkowe (przepraszam, walutowego nie zanotowałam):
Fundacja Dzieciom "Zdążyć z Pomocą" (dopisek: Konrad Rozbicki); PKO BP
II O/Warszawa, ul. Zabłocińska 10, 01-697 Warszawa; 10201026-122690022

Informacje bliższe możecie uzyskać w Fundacji Dzieciom "Zdążyć z
Pomocą", Warszawa, ul. Łomiańska 5, tel. (0-22) 833-10-95 lub u
rodziców Konrada, tel. 0-601-325-708

Z góry dziękuję Wam za pomoc.
--
Pozdrawiam serdecznie
Old Rena (i Marcin, l. 8 1/2)

1. Data: 2000-06-05 15:24:39

Od: "Elwood" <r...@b...wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

Nigdy nie przepraszaj, że chcesz komuś pomóc! Mam nadzieję, że uda się
zebrać pieniądze i nie będzie za późno.

Elwood
ICQ# 60393191

jak jest z dieta Montignac?
Pytanie do technologow zywienia i chemikow.
Zawartosc jodu w zywnosci
RE: dzialka
Re: Robot kuchenny