Prosba o poparcie.

1. Data: 2000-12-01 11:07:02

Temat: Prosba o poparcie.
Od: "Axel D." <a...@f...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jak zapewne zauwazyliscie ogloszono w koncu glosowanie nad grupa
pl.soc.homoseksualizm.
Stad apel do wszystkich o poparcie utworzenia grupy dla gejow i oddania
swojego glosu na TAK.

Jest tylko jeden problem. Glos musi byc podpisany imieniem i nazwiskiem.

Dla wielu z Was jest to pewnie maly problem, ale oswiadczam:

TO, ZE ODDAJESZ GLOS NA PL.SOC.HOMOSEKSUALIZM NIE ZNACZY ZE JESTES GEJEM
LUB LESBIJKA,
w ten sposob przyczyniasz sie tylko do tego, aby geje i lesbijki w
Polsce takze mieli wlasna grupe na Usenecie.

z gory dziekuje za poparcie

Adam Durok (Axel D.)

1. Data: 2000-12-01 13:58:38

Temat: Re: Prosba o poparcie.
Od: m...@c...pl (Marcin Kielesiński) szukaj wiadomości tego autora

Witam serdecznie Axel ! :)

W dniu 01-Gru-2000, napisałeś(aś):

> Jak zapewne zauwazyliscie ogloszono w koncu glosowanie nad grupa
> pl.soc.homoseksualizm. Stad apel do wszystkich o poparcie utworzenia
> grupy dla gejow i oddania swojego glosu na TAK.

[...]

> z gory dziekuje za poparcie

Gdzie się trzeba podpisać?

> Adam Durok (Axel D.)
Marcin Kielesiński
e-mail: m...@c...pl, www: http://www.viper.pl/~reborn/
IRC: MisterQ ICQ:67690939 *m...@e...com* owner

--
Archiwum grupy dyskusyjnej pl.sci.psychologia
http://niusy.onet.pl/pl.sci.psychologia

1. Data: 2000-12-01 14:08:25

Od: "Axel D." <a...@f...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Marcin Kielesiński wrote:

> Gdzie się trzeba podpisać?

trzeba zasubskrybowac grupe: pl.announce.newgroups
tam sa tylko cztery posty - jeden z nich to pl.soc.homoseksualizm.

przeczytaj - nacisnij replay, wytnij co niepotrzebne i juz.

dzieki z gory

axel d.

1. Data: 2000-12-01 21:25:15

Od: "Kane" <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> w ten sposob przyczyniasz sie tylko do tego, aby geje i lesbijki w
> Polsce takze mieli wlasna grupe na Usenecie.

Przyznam się że nielubie gejów (traktuje ich jak powietrze), może to błąd,
ale tak
jest i będzie. Głosować, może zagłosuje - w końcu każdy ma prawo do swoej
grupy.

-KANE-

1. Data: 2000-12-01 21:42:20

Od: Dariusz Laskowski <d...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Axel D. wrote:

> trzeba zasubskrybowac grupe: pl.announce.newgroups

Nie trzeba.

> tam sa tylko cztery posty - jeden z nich to pl.soc.homoseksualizm.

CFV zostało wysłane na pl.announce.newgroups, pl.news.nowe-grupy,
pl.soc.seks, pl.soc.seks.moderowana, pl.soc.seks.towarzyskie,
pl.sci.psychologia; więc jest również na tej grupie.
--
Dariusz Laskowski Wiem, że to, co piszę, jest może średnio
mailto:d...@p...pl mądre, ale cóż - jestem w tym najlepszy.

Re: eutanazja
racjonalnosc milosci.
eutanazja
Milosc w sensie ewolucyjnym.
CFV1: pl.soc.homoseksualizm (glosowanie)