Prośba o przepis na pieczeń wołową

11. Data: 2008-02-10 10:24:22

Temat: Re: Prośba o przepis na pieczeń wołową
Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Panslavista napisał(a):

> "Panslavista" <p...@w...pl> wrote in message

> Nie podszywam się pod nikogo - mam swoją twarz, parchu, nie jestem
> żydem, cienkopisie.

Zamknij swój żydowski ryj. Nie podniecaj się tak, bo ci sie pejsy wkręcą do
malaksera.

12. Data: 2008-02-10 10:27:49

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Zamknij swój żydowski ryj. Nie podniecaj się tak, bo ci sie pejsy wkręcą
do
> malaksera.

Jestem starym skinem, ale nie zajmuję się osobiscie GWnianym narybkiem, za
was w kiepałę weźmie stary cap Szechnik.

13. Data: 2008-02-10 10:49:12

Od: Ikselka <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 10 Feb 2008 01:22:52 +0100, nietuski napisał(a):

> Użytkownik "mamqa" <m...@o...pl> napisał w wiadomości

> kupiłaś czy a zabiłaś sama? przyznaj się. może ci stanie w gardle.

Idź, człowieku, do lekarza, albo najpierw na łąkę (lekarz może mieć akurat
na biurku kanapke z szyneczką) - jakaś trawa tam pewno rośnie, bo ciepło,
to sobie podjesz... A mięsko jest najlepszym przyjacielem człowieka.

14. Data: 2008-02-10 10:50:54

Od: Ikselka <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 10 Feb 2008 02:12:18 -0800 (PST), JaMyszka napisał(a):

> Będąc młodą kucharką, nie obiłam mięsa:>
> Pieczeń 6 h stała na gazie i była twarda.
> No i taką podałam;p

Kupiłaś starą wołowinę, ani chybi. Młoda nie ma prawa być twarda, bez
żadnego bejcowania nawet. Młoda wołowina jest ciemnoróżowa, nie czerwona!!!

15. Data: 2008-02-10 10:53:52

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Panslavista napisał(a):

> "Panslavista" <p...@w...pl> wrote in message

> Jestem starym skinem, ale nie zajmuję się osobiscie GWnianym
> narybkiem, za was w kiepałę weźmie stary cap Szechnik.

O czym ty do mnie rozmawiasz? To jakaś palestyńska gwara?

16. Data: 2008-02-10 10:56:17

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Ikselka" <i...@w...pl> wrote in message

> Kupiłaś starą wołowinę, ani chybi. Młoda nie ma prawa być twarda, bez
> żadnego bejcowania nawet. Młoda wołowina jest ciemnoróżowa, nie
czerwona!!!

I z białym lub białoróżowym tłuszczykiem. Ale starą można z tydzień
pomarynować i też bedzie dobra.

17. Data: 2008-02-10 11:10:02

Od: Ikselka <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 10 Feb 2008 11:56:17 +0100, Panslavista napisał(a):

> "Ikselka" <i...@w...pl> wrote in message

> ręce,

> czerwona!!!
>
> I z białym lub białoróżowym tłuszczykiem. Ale starą można z tydzień
> pomarynować i też bedzie dobra.

Mozna. Tyle że ja akurat w ogóle wołowiny nie marynuję, ponieważ smak
jednak jest inny - wolę naturalną :-)

18. Data: 2008-02-10 11:45:39

Od: JaMyszka <f...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 10 Lut, 11:56, "Panslavista" wrote:
> [...]

Thx:)
Teraz już wiem ;p

> I z białym lub białoróżowym tłuszczykiem. Ale starą można z tydzień
> pomarynować i też bedzie dobra.

Wtedy czasu nie było;-)

--
Pozdrawiam :)
JM

19. Data: 2008-02-10 16:20:14

Od: mamqa <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka pisze:

> Pieczeń jest duszona, ale żadna "pieczona" jej nie dorównuje - u mnie taka
> robi zawsze furorę :-)

Wyszła pyszna, było warto czekać cztery godziny :) Teraz czas pomyśleć o
szybkowarze ;)

Pozdrawiam
Mamqa

20. Data: 2008-02-10 16:33:51

Od: Ikselka <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 10 Feb 2008 17:20:14 +0100, mamqa napisał(a):

> Wyszła pyszna, było warto czekać cztery godziny :) Teraz czas pomyśleć o
> szybkowarze ;)
>
> Pozdrawiam
> Mamqa

Fajnie, że się udała. Jeśli będziesz chciała mieć piękne, jednakowe
plastry, kup wołową ligawę - jest bardzo efektowna na półmisku i bardzo
smaczna, podobnie możesz przyrządzać schab, tylko wtedy wystarczy 2 h
duszenia :-) Szybkowara jednak nie polecam jako sposobu na naprawdę dobre
mięso... Nawet rosół z szybkowara już mi nie smakuje tak, jak kiedyś (a
korzystałam z szybkowara kilkanaście lat, miałam w sumie 4 szt), ponieważ
stwierdziłam, że najlepszy jest rosół "pykany" też ok. 4 godzin, jak ta
pieczeń, no i oczywiście najlepiej na ogniu pod fajerką, no ale na kafle i
fajerki to Cię nie namówię na pewno ;-)

prosba
To jeden z tych co tu smieca
Gdzie można w Polsce kupić Stroopwafels'y
... z kurczaka
HE..HE...