Prosba o zidentyfikowanie

1. Data: 2004-12-29 20:07:21

Temat: Prosba o zidentyfikowanie
Od: Guru <n...@n...home.pl> szukaj wiadomości tego autora

Odkryłem u siebie cos takiego:
ftp://ftp.n-com.home.pl/cos.jpg
Podejrzewam, że jest to cos wieloletniego. Czy mozna prosic znawców o
identyfikacje i poradę - mozna to przesadzić bezkarnie w inne miejsce?

2. Data: 2004-12-29 20:11:19

Temat: Re: Prosba o zidentyfikowanie
Od: Guru <n...@n...home.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Wed, 29 Dec 2004 21:07:21 +0100, Guru <n...@n...home.pl> wrote:

>Odkryłem u siebie cos takiego:
>ftp://ftp.n-com.home.pl/cos.jpg
>Podejrzewam, że jest to cos wieloletniego. Czy mozna prosic znawców o
>identyfikacje i poradę - mozna to przesadzić bezkarnie w inne miejsce?

I jeszcze jedno - podejrzewam że jest to borówka jakaś
ftp://ftp.n-com.home.pl/pub/cos2.jpg

3. Data: 2004-12-29 20:13:01

Od: Guru <n...@n...home.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Wed, 29 Dec 2004 21:11:19 +0100, Guru <n...@n...home.pl> wrote:

Fuj, zły link podałem, teraz poprawny:
ftp://ftp.n-com.home.pl/cos2.jpg

4. Data: 2004-12-29 20:17:09

Od: Marta Góra <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 29 Dec 2004 21:07:21 +0100, Guru napisał(a):

> Odkryłem u siebie cos takiego:
> ftp://ftp.n-com.home.pl/cos.jpg
> Podejrzewam, że jest to cos wieloletniego. Czy mozna prosic znawców o
> identyfikacje i poradę - mozna to przesadzić bezkarnie w inne miejsce?

Sedum spectabile - rozchodnik okazały. Bardzo ładna bylina.
Bezkarnie można przesadzać od wiosny i przy okazji podzielić.

Pozdrawiam
Marta

5. Data: 2004-12-29 20:17:49

Od: "Miłka" <m...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> ftp://ftp.n-com.home.pl/cos2.jpg

To jest mahonia (m.aquifolium), można przesadzać ale już raczej wiosną.
Zimozielony krzaczek a pięknych, żółtych, perełkowych wiosennych
kwiatuszkach :-)

Serdecznie Miłka

6. Data: 2004-12-29 20:23:39

Od: Marta Góra <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 29 Dec 2004 21:17:49 +0100, Miłka napisał(a):

> To jest mahonia (m.aquifolium), można przesadzać ale już raczej wiosną.
> Zimozielony krzaczek a pięknych, żółtych, perełkowych wiosennych
> kwiatuszkach :-)

Przy okazji mahoni i pytań o czerwonolistne, czy ktoś może uprawia odmianę
'Atropurpurea'?

Pozdrawiam
Marta

7. Data: 2004-12-29 20:26:23

Od: Guru <n...@n...home.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Wed, 29 Dec 2004 21:17:49 +0100, "Miłka" <m...@t...pl> wrote:

> To jest mahonia (m.aquifolium), można przesadzać ale już raczej wiosną.
>Zimozielony krzaczek a pięknych, żółtych, perełkowych wiosennych
>kwiatuszkach :-)

O jaaa....
"Owoce zawierają czerwony sok, są jadalne, bardzo kwaśne, mogą służyć
do wyrobu win."
Ciekawe co ja tu jeszcze odkryję :-)
--
Pozdrowienia,

8. Data: 2004-12-29 20:31:37

Od: "Miłka" <m...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> "Owoce zawierają czerwony sok, są jadalne, bardzo kwaśne, mogą służyć
> do wyrobu win."

Osobiście wolę owoce mirtu, są bardzo słodziutkie, tak jakbyś rozgryzł
kryształek cukru ...

Serdecznie Miłka

9. Data: 2004-12-29 20:49:58

Od: Michal Misiurewicz <m...@i...rr.com> szukaj wiadomości tego autora

Marta Góra wrote:

> Sedum spectabile - rozchodnik okazały. Bardzo ładna bylina.
> Bezkarnie można przesadzać od wiosny i przy okazji podzielić.

Potwierdzam. Ja swoje musialem przesadzac 2 razy w tym roku.
Radze posadzic w sloncu. W cieniu tez rosna, ale miernie.

Pozdrowienia,
Michal

--
Michal Misiurewicz
m...@m...iupui.edu

10. Data: 2004-12-29 21:11:21

Od: "Basia Kulesz" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Guru" <n...@n...home.pl> napisał w wiadomości

| O jaaa....
| "Owoce zawierają czerwony sok, są jadalne, bardzo kwaśne, mogą służyć
| do wyrobu win."
| Ciekawe co ja tu jeszcze odkryję :-)

Powiem Ci - w innym źródle pisze, że są trujące. Próbowałam, żyję, moim
zdaniem bez smaku:-)
A mahonii przesadzać nie radzę, nie lubi tego.

Pozdrawiam, Basia.

McDonalds
Storczyki w galerii
Wielkoorkiestrowa aukcja