Prośba od służby zdrowia

11. Data: 2004-03-01 16:13:47

Temat: Re: Prośba od służby zdrowia
Od: "Robert" <r...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dokładnie, być nieumytym, bo się nie ma na to siły, jedna rzecz, wybaczalna,
ale być nieumytym z powodu lenistwa - rzecz nie do przyjęcia.
Moja Pani od historii (jeszcze w podstawówce, czyli bardzo dawno temu)
mówiła - myjcie się chłopaki i dziewczyny, bo nie znacie dnia ani godziny.
Teraz rozumiem, miała chyba na myśli możliwość trafienia do szpitala,
tak znienacka :)).

Pozdrawiam, Robert

12. Data: 2004-03-01 16:14:00

Od: "Wegier" <C...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

A Kopernik byla kobieta!!!!!!!

13. Data: 2004-03-01 17:03:50

Od: "Pit" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

A co może Curie-Skłodowska też????

Użytkownik Wegier <C...@w...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:c1vnf5$3st$...@a...news.tpi.pl...

14. Data: 2004-03-01 18:34:47

Od: "Artur Czeczko" <a...@e...one.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Wegier" <C...@w...pl> napisał w wiadomości

> A Kopernik byla kobieta!!!!!!!

Ja akurat pisałem na serio. Nasłuchałem się różnych "ciekawostek"
o sławnych kompozytorach. Na przykład któryś z nich był tak leniwy,
że jak mu spadła za łóżko kartka z fragmentem utworu, to nie wyciągał
jej, tylko komponował na nowo. A co tam.

Pozdrawiam,
Artur

15. Data: 2004-03-01 19:44:42

Od: Marek Bieniek <a...@s...re.invalid> szukaj wiadomości tego autora

On Mon, 1 Mar 2004 15:34:05 +0100, Artur Czeczko wrote:

> Zawód lekarza to w sumie nie jest taki sam zawód, jak każdy inny,
> jest to bardziej powołanie,

Cholera mnie znowu bierze...
Powołanie, drogi panie, to można mieć do wojska. Karta mobilizacyjna się
to nazywa.

> wiąże się często z tym, że ma się do czynienia
> z czymś, co niezbyt ładnie wygląda (rany, owrzodzenia itp), z czymś,
> co niezbyt ładnie pachnie i tak dalej.

Co innego chory człowiek, który z powodu swojej choroby nieładnie
pachnie, a co innego zwyczajny flejtuch.

> Liczyłaś się z tym, wybierając zawód,
> no nie?

Jasne. Co nie zmienia faktu, że mnóstwo całkiem zdrowych ludzi w Polsce
zwyczajnie śmierdzi. I uważa, że jak lekarz dostał powołanie to ma
wąchać. Co świadczy źle o kulturze osobistej tych ludzi i o braku
elementarnego szacunku dla innych ludzi - w tym lekarzy. Chyba, że zaraz
mi tu napiszesz, że lekarz to nie do końca człowiek, bo to bardziej
takie powołanie jest.

BP, NMSP.

m.
Marek Bieniek (mbieniek na onet pl)
/Wilder Penfield/

16. Data: 2004-03-01 21:14:09

Od: "batory" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Mam wielka prosbe,a wlasciwie apel.
> Chociaz wiem, ze to niewiele pomoze.
> Ludzie-Pacjenci utrzymujcie higiene ciała, kiedy przychodzicie do badania.
> Naprawde ciezko jest badac pamietajac zeby nie zaciagnac sie powietrzem zbyt
> gleboko.
> Z myciem w polskim spoleczenstwie jest wielki problem. Chyba czas to zmienic.

Co racja to racja. W ubiegłym tygodniu byłam zmuszona skorzystac z uslug
osiedlowej przychodni (zaziebienie = zwolnienie). Matko, jak w tam w gabinecie
cuchnelo, prawie jak w wiejskim autobusie wiozącym drwali z roboty w piatek
(jak wiadomo sporo ludzi kapie sie wylacznie w sobote, poznac to w tymze
wiejskim autobusie, w ktory w miare uplywu tygodnia "atmosfera gestnieje"). Ale
nie masz co tu apelowac, podejrzewam iż ci, co to czytaja to sie myja.
Pozdrawiam - Agnieszka

17. Data: 2004-03-02 09:21:23

Od: "Artur Czeczko" <a...@e...one.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Cholera mnie znowu bierze...

Ło, od tego też można nie najpiękniej pachnieć... ;)
heh, luz, to był taki trochę podpuszczający post.

> Powołanie, drogi panie, to można mieć do wojska. Karta mobilizacyjna się
> to nazywa.

Mnie jakoś nie powołali.

> Co innego chory człowiek, który z powodu swojej choroby nieładnie
> pachnie, a co innego zwyczajny flejtuch.
[...]
> [...]
> elementarnego szacunku dla innych ludzi - w tym lekarzy. Chyba, że zaraz
> mi tu napiszesz, że lekarz to nie do końca człowiek, bo to bardziej

Ależ ja ze wszystkim się zgadzam.

Aczkolwiek nie sądzę, żeby takie apele coś dały. I myślę, że studenci
AM powinni być uprzedzani, że pacjenci będą śmierdzieć i że nic na
to się nie poradzi. Ale może zbyt pesymistycznie podchodzę...

Pozdrawiam,
Artur

18. Data: 2004-03-02 09:30:18

Od: "Kszost" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "hip-hop" <b...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
Powinnas

> Czepia się słusznie
> Chorych z infekcjami pocących się jakoś można zrozumieć.Ale śmierdziuchów
> przychodzących z innymi problemami jest masa.I to w młodym
wieku.Śmiedzielom
> wstęp wzbroniony!!!!!!

Witam,

Pewnie, że słusznie - poza tym taki "jednodniowy" pot nie śmierdzi o tak
bardzo jak ten konserwowany przez właścicieli od miesiąca - i chyba o takich
ludzi chodziło autorce wątku.

Pozdrawiam
Kasia S.

19. Data: 2004-03-02 11:34:27

Od: "Zubisuzeku" <z...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Z myciem w polskim spoleczenstwie jest wielki problem. Chyba czas to
zmienic.

Wprowadź konkurencję na dostawy wody do domów, na serio, ludzie po prostu
juz przeginają jedni z cenami (dostawca) za wode a drudzy na oszczedności
(konsument) bo Ci pierwsi odbijają se na tych drugich swoją nieefektywność.

20. Data: 2004-03-02 12:54:30

Od: "Magda" <g...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Artur Czeczko <a...@e...one.pl> napisał(a):

> Użytkownik "Magda" <g...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
> zbyt
> zmienic.
>
> Zawód lekarza to w sumie nie jest taki sam zawód, jak każdy inny,
> jest to bardziej powołanie, wiąże się często z tym, że ma się do czynienia
> z czymś, co niezbyt ładnie wygląda (rany, owrzodzenia itp), z czymś,
> co niezbyt ładnie pachnie i tak dalej. Liczyłaś się z tym, wybierając
zawód,
> no nie?
>
> Pozdrawiam,
> Artur

No tak.Ja mowie ozwyklej higienie, do ktorej potrzebne jest: woda plus
mydlo.A Ty wyjezdzasz tu z powolaniem.Moze jeszcze powiesz cos o przysiedze
Hipokratesa?
Nie mowie, ze mi smierdza owrzodzenia i inne choroby. Chodzilo mi o zwykly
brud. Zreszta nie jezdzisz komunikacja?

Zastrzyki antykoncepcyjne - czy ktoras z Pan/dziewczyn na grupie stosuje/stosowala?
Trimowax R.O.R ????
LOGOPEDIA I NEUROLOGOPEDIA
omdlenie ciezarnej kobiety
jak można wzmocnić płatek przedni serca?