Prosba - witaminki

1. Data: 2002-03-20 21:48:21

Temat: Prosba - witaminki
Od: <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam prosbe jaki kupic prepearat witaminowy zeby wyszlo tanio i dobrze.
Jest tego tyle na rynku ze nie wiadomo co wybrac.
Z gory dzieki za odpowiedz.
Pozrawiam
Piotrek

2. Data: 2002-03-20 23:18:31

Temat: Odp: Prosba - witaminki
Od: "ulast" <u...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Mam prosbe jaki kupic prepearat witaminowy zeby wyszlo tanio i dobrze.
> Jest tego tyle na rynku ze nie wiadomo co wybrac.
> [...]
Może falvit lub multiwitamina?
Pozdr.
Ula

3. Data: 2002-03-21 07:54:51

Temat: Re: Prosba - witaminki
Od: "Massai" <t...@b...ids.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "ulast" <u...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> Może falvit lub multiwitamina?
> Pozdr.
> Ula
A może się zdrowo odżywiać? A jak masz awitaminozę, to niech lekarz
który ją stwierdził określi jaka to awitaminoza (której witaminy
dotyczy), i uzupełniaj tylko tę...
Lekomania...
Pozdro
Massai

4. Data: 2002-03-21 08:34:44

Od: "Jan F. Kurkiewicz" <j...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Massai" <t...@b...ids.pl> napisał w wiadomości
...awitaminozę, to niech lekarz
> który ją stwierdził określi jaka to awitaminoza (której witaminy
> dotyczy), i uzupełniaj tylko tę...
> Lekomania...

Do Kolegi Massai...
Kolegi myslenie jest typowo roszczeniowe.... w naszym dynamicznie
rozwijajacym sie kraju, po dziś dzień nie ma wiarygodnej mozliwośći
sprawdzenia braku konkretnej witaminy, mozna jedynie domniemywać. Zatem rada
na radę... więcej czytac i więcej wiedzieć...
JFK

5. Data: 2002-03-21 08:40:17

Od: "Zuza" <k...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

moze Mulitabs (nie wiem czy tak to sie pisze ;)
pzdr Zuza

6. Data: 2002-03-21 08:58:13

Od: "Massai" <t...@b...ids.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jan F. Kurkiewicz" <j...@r...pl> napisał w
wiadomości news:a7c9fr$7il$1@aquarius.webcorp.pl...

> [...]
Zatem rada
> na radę... więcej czytac i więcej wiedzieć...
No panie kolego Kennedy, jak się komuś zaleca uzupełnianie niedoboru
witamin, to z powodu JAKICHŚ objawów. Przy poważnych awitaminozach,
objawy są na tyle specyficzne, że można wytypować witaminę ( więcej
czytać i więcej wiedzieć, panie kolego). Wszyscy moi profesorowie
grzmieli na te "witaminki", przepisywane bo pacjent "marnie się
czuje".
Z mojego doświadczenia (fakt, że dość krótkiego, 3 latka po studiach)
wynika, że te "witaminki" zapisywane są przez młodych lekarzy żeby
"jakoś' poleczyć pacjenta, któremu nie wiadomo co jest.
A branie preparatów typu Centrum, Multiwitamina na własną rękę przez
pacjentów jest zazwyczaj nieuzasadnione medycznie i zazwyczaj
spowodowane agresywnym marketingiem firm farmaceutycznych.
Ot co..
Pozdro
Massai

7. Data: 2002-03-21 09:37:59

Od: "violeczka" <v...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Tak sobie czytam wypowiedzi Massai i mam pytanie: Dlaczego takie agresywne
nastawienie do pytających i zawsze na anty?
Czy te marne trzy latka po studiach dają prawo traktowania wszystkich z
gory? Mam troszke dluzszy staz pracy, a nie osmielam sie zabierac glosu w
niektorych kwestiach, gdzie moja wiedza jest czysto ksiazkowa, bo i po co
nabijac kogos teoria.
Tak wiec bez urazy Massai, ale troszke wiecej pokory!
violeczka

8. Data: 2002-03-21 09:38:27

Od: Mich <M...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

Zuza wrote:

> moze Mulitabs (nie wiem czy tak to sie pisze ;)
> pzdr Zuza

A moze Vitaral?:)

Pozdrawiam,
Mich

9. Data: 2002-03-21 10:16:12

Od: "Massai" <t...@b...ids.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "violeczka" <v...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
po co
> nabijac kogos teoria.
> Tak wiec bez urazy Massai, ale troszke wiecej pokory!
No offend;-)
Nie, nie uważam że trzy latka po studiach dają prawo do traktowania
kogoś z góry. Po prawdzie uważam, że żaden staż pracy nie daje prawa
do trakowania kogokolwiek z góry. Nikt nie ma monopolu na wiedzę.
Jeśli ktoś się poczuł urażony moimi wypowiedziami, to przepraszam...
Jeśli chodzi o mój post odpowiadający na post kolegi JFK, to
przepraszam, ale jest tak samo "z góry" jak i post przedmówcy...,
odsyłanie do czytania i tak dalej
A jeśli chodzi o moją agresywność i anty... to nie miałem takiego
zamiaru. Sorry, może przebija mój parszywy poranno-podyżurowy humor w
pracy... padły nam dzisiaj w nocy dwa ssaki przy krwiaku nadoponowym,
szlag może trafić...
Ale starałem się kontrolować ;-).
A co do teorii... Trzeba mieć podstawy teoretyczne żeby rozmawiać o
praktyce... tak mi się wydaje... Więc nie wstrzymuj się, pliz, to co
napiszesz może się kiedyś komuś do czegoś przydać!
A pokora i powściągliwość - jak najbardziej, także w stawianiu kogoś
do kąta!;-)
Aha, jeśli chodzi o moje zdanie o "witaminkach", to go nie zmieniam
;-)
I jeszcze taka refleksja: niestety wiedza polskich (i pewnie nie tylko
polskich) lekarzy o farmakoterapii, szczególnie nowymi lekami jest
katastrofalnie niska. I nie z powodu ich lenistwa. Z braku
odpowiednich źródeł...
Kiedy wreszcie wyjdzie polska Orange Book! Ponoć podwaliny stworzono
już w na początku lat dziewięćdziesiątych, i leży w ministerstwie...
Pozdrawiam
Massai

10. Data: 2002-03-21 10:35:31

Od: "violeczka" <v...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Przepraszam jezeli Cie urazilam, nie mialam bynajmniej takiego zamiaru i nie
czuj sie wstawiony do kata, bo to nie tak. Chcialam jedynie zebys pomyslal o
tych ktorzy czytaja odpowiedzi na swoje pytania, a nie sa z branzy. Musza
sie paskudnie poczuc kiedy ktos ich traktuje z gory.
A co do witaminek to calkowicie sie z toba zgadzam.
Jeszcze raz przepraszam jezeli bylam niemila:)
Pozdrawiam
violeczka

rdzeniowy zanik miesni
Czeste krwotoki...
Bardzo niski poziom TSH - o czym siwadczy ?
Pearly penile popules albo perlowe grudki pracia?