Prostata?

1. Data: 2004-02-02 12:01:22

Temat: Prostata?
Od: "Ajgor" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Od jakiegos czasu pojawia sie u mnie dziwny objaw. Czuje parcie na pecherz.
Coraz mocniejsze, a jak ide sie zalatwic, to albo wcale nie moge, albo
bardzo niewiele, a po chwili parcie pojawia sie spowrotem. Czy to jest objaw
przerosnietej prostaty? Do jakiego lekarza z tym isc? Mam 40 lat.

2. Data: 2004-02-02 12:20:40

Temat: Re: Prostata?
Od: "Meg" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> albo bardzo niewiele, a po chwili parcie pojawia sie spowrotem. Czy to
> jest objaw przerosnietej prostaty? Do jakiego lekarza z tym isc? Mam 40

nie znam się tak na tym , moze ktoś więcej powie , ale jedno jest pewne -do
lekarza musisz iść , nie należy lekceważyć żadnych objawów z tym
związanych -szczególnie w wieku 40 lat .Może to tylko problemy z pęcheżem
ale sprawdzić trzeba choćby dla świętego spokoju . Taki lekarz to urolog.
Mój ojciec ma przerost prostaty i takie problemy jak ty , co prawda ma 65
lat , ale....... nic nie wiadomo
pozdr Magda

3. Data: 2004-02-02 18:27:36

Od: Piotr Kasztelowicz <p...@r...am.torun.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Mon, 2 Feb 2004, Ajgor wrote:

> [...]
> bardzo niewiele, a po chwili parcie pojawia sie spowrotem. Czy to jest objaw
> przerosnietej prostaty? Do jakiego lekarza z tym isc? Mam 40 lat.

niekoniecznie ale wymaga porady lekarskiej - moze to byc przerost
prostaty, choc standardowo jest to moze zbyt mlody wiek, mozee
to byc zapalenie pecherza albo takze zapalenie prostaty. Mysle,
ze nie ma co spekulowac i najlepiej wybrac sie do lekarza

P.

Piotr Kasztelowicz <P...@r...am.torun.pl>
*Sun Classic OpenBSD installation - to make an old computer young!
We are open on Open(BSD)!-> http://renata.am.torun.pl*
http://www.am.torun.pl/~pekasz

4. Data: 2004-02-09 00:03:50

Od: "Ajgor" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Meg" napisała w wiadomości:

> [...]
> Mój ojciec ma przerost prostaty i takie problemy jak ty , co prawda ma 65

A czy do urologa pottrzeba skierowania od lekarza "rodzinnego" ?

5. Data: 2004-02-09 08:20:06

Od: "justy" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> A czy do urologa pottrzeba skierowania od lekarza "rodzinnego" ?

tak, jeśłi chcesz mieć bezpłatną wizytę

Plamienie między miesiączkami
[OT] Co zrobić z lekami?
Stomatolog i antydepresanty
epi-light- usuwanie owlosienia - opinie?
Szumy uszne - tinnitus :(