Prosze Panie o pomoc !!!!

1. Data: 2004-02-16 21:31:33

Temat: Prosze Panie o pomoc !!!!
Od: "wojtas" <i...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam, Drogie Panie !

Jestem z dziewczyna od 6 misiecy, strasznie sie w sobie zakochalismy. Nie
znalem jej wczesniej, po prostu widzialem ja kiedys na Slubie mojego kuzyna,
zdobylem adres, 14 lutego zostawilem kwiaty 4 miesiace smsow i od sierpnia
juz bylismy razem i tak jest do dzis... Wszystko jest super ! serio ;)
niegdy tak sie nie czulem , moglbym gory przenosic ! Wczesniej byla z
facetem 5 lat !! dlugo , prawda , zostawila go dla mnie .. liczylem sie z
tym ze pewnie nie szybko o nim zapomni. on caly czas do niej wydzwania,
jeczy , prosi o spotkania itd... no i teraz sedno pytania !! CO JA MAM W
TAKIEJ SYTUACJI ZROBIC ?? NIBY WSZYSTKIEGO SOBIE JESZCZE NIE POUKLADALA ,
STRASZNIE MNIE KOCHA , ALE CHCIALABY JAK TO OKRESLILA ( WIEDZIEC CO SIE Z
NIM DZIEJE) JA SIE PYTAM PO CO ??? FACET JAK TYLKO ZAUWAZY ZE KOBIETA SIE
INTERESUJE TO MYSLI TYLKO O JEDYM !!!

DROGIE PANIE ? CO ROBIC ? GENERALNIE JESTEM RAZCZEJ NORMALNY I NIE ROBILEM
RZADNYCH SCEN ANI WSTRETOW NIE ROBILEM ...
ALE DRAZNI MNIE TEN GOSCIU ! CO KOBIETA CHCIALABY ABY JEJ FACET W TEJ
SYTUACJI ZROBIL ? JAK SIE ZACHOWAL ? POMOCY !!
POZDRAWIAM ,
WOJTEK

2. Data: 2004-02-16 22:21:05

Temat: Re: Prosze Panie o pomoc !!!!
Od: "Specyjal" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "wojtas" <i...@o...pl> napisał w wiadomości

Chyba jednak powinienes zajrzec na plsoc.towarzysskie pl.milosc
pl.zwiazki czy cos w tym stylu.

3. Data: 2004-02-16 22:46:09

Od: :: Solana :: <s...@h...NO-SPAM.com> szukaj wiadomości tego autora

wojtas wrote:
> Witam, Drogie Panie !

Mozna zapytac ile macie lat?

pozdr, magda

4. Data: 2004-02-17 05:00:05

Od: "wojtas" <i...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja 25 ona 22
Uzytkownik ":: Solana ::" <s...@h...NO-SPAM.com> napisal w
wiadomosci news:c0rgmj$8lk$2@news.onet.pl...

5. Data: 2004-02-17 10:01:10

Od: Grzegorz Janoszka <G...@p...onet.pl-----USUN-TO> szukaj wiadomości tego autora

On Mon, 16 Feb 2004 22:31:33 +0100 I had a dream that wojtas <i...@o...pl> wrote:
> [...]
> ALE DRAZNI MNIE TEN GOSCIU ! CO KOBIETA CHCIALABY ABY JEJ FACET W TEJ
> SYTUACJI ZROBIL ? JAK SIE ZACHOWAL ? POMOCY !!

Myślę, że powinieneś zacząć o wyłączenia caps locka. A potem już się
jakoś potoczy i bedzie dobrze.

6. Data: 2004-02-17 10:33:22

Od: "Karolina Matuszewska" <g...@i...pl.antyspam> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

> tym ze pewnie nie szybko o nim zapomni. on caly czas do niej wydzwania,
> jeczy , prosi o spotkania itd... no i teraz sedno pytania !! CO JA MAM W

Bać się. Nigdy w życiu nie zaufałabym osobie, która dla mnie
"wspaniałomyślnie" rzuciła innego partnera. Ciągle obawiałabym się, że
kiedyś to ja zostanę porzucona dla kogoś innego.

Pozdrawiam,
Karola

7. Data: 2004-02-17 11:08:19

Od: "Qwax" <...@...Q> szukaj wiadomości tego autora

> Ja 25 ona 22

To już powinieneś znać netykietę!

Pozdrawiam
Qwax

8. Data: 2004-02-17 11:39:37

Od: "e-mailetka." <e-mailetka no spam@o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "wojtas" napisał:
<cut>

Musisz przyjąć odpowiednia taktykę tz. co najmniej kilka razy dziennie
powtarzaj swojej ukochanej "skarbie jesteśmy dla siebie stworzeni" albo
"kochanie przy mnie możesz zawsze czuć się bezpieczna", " słońce uwierz ja
jestem dla ciebie najlepszy" itp. Kobiety wierzą w takie rzeczy.
Co do byłego twojej dziewczyny to spróbuj nie okazywać zazdrości tylko
umiejętnie dyskredytuj go w oczach ukochanej podsuwając delikatnie uwagi
"kochanie skoro przez 5 lat nie potrafił dać ci szczęcia - uwierz że to się
nie zmieni".

Wszystkie te rzeczy możesz mówić oczywiście jeśli sam jesteś przekonany że
kochasz tę dziewczynę, chcesz dać jej szczęście i rzeczywiście możesz być
dla niej lepszy niż ten poprzedni.

pozdrawiam
e-mailetka

9. Data: 2004-02-17 11:45:01

Od: Dunia <d...@n...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

e-mailetka. wrote:

> Musisz przyj?ae odpowiednia taktyk? tz. co najmniej kilka razy dziennie
> powtarzaj swojej ukochanej "skarbie jeste?my dla siebie stworzeni" albo
> "kochanie przy mnie mo?esz zawsze czuae si? bezpieczna", " s?o?ce uwierz ja
> jestem dla ciebie najlepszy" itp. Kobiety wierz? w takie rzeczy.

Ty wierzysz, czy 'kobiety wierza' ? Bo jakbym ja slyszala od swojego
partnera takie bla bla kilka razy dziennie, to bylabym raczej
zdegustowana...

> Co do by?ego twojej dziewczyny to spróbuj nie okazywaae zazdro?ci tylko
> umiej?tnie dyskredytuj go w oczach ukochanej podsuwaj?c delikatnie uwagi
> "kochanie skoro przez 5 lat nie potrafi? daae ci szcz?cia - uwierz ?e to si?
> nie zmieni".

Kiepska rada IMHO. Zle cos takiego swiadczy o mezczyznie.

Dunia
--
All science is either physics or stamp collecting.
Ernest Rutherford

10. Data: 2004-02-17 11:47:50

Od: "Karolina Matuszewska" <g...@i...pl.antyspam> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "e-mailetka." <e-mailetka no spam@o2.pl> napisał w wiadomości

> [...]
ja
> jestem dla ciebie najlepszy" itp. Kobiety wierzą w takie rzeczy.

Ostatnio jak patrzyłam w lustro to byłam kobietą. A mimo to nie wierzę w
takie rzeczy, nawet więcej -- gdyby TŻ codziennie mi mówił takie banały, to
zastanowiałabym się, czy to nie jest jakieś wmawianie (sobie, mi, nam). Talk
is cheap.

Pozdrawiam,
Karola

[Spam] Zaginęli nasi przyjaciele - Prośba o pomoc
Co to znaczy, jeśli kobieta...
CFV2: pl.soc.dzieci.starsze (glosowanie)
slub i dziecko
Niemiła niespodzianka