Proszę księdza, chcę odejść -czyli kto ucieka z Kościoła?

11. Data: 2007-10-24 05:58:20

Temat: Re: Proszę księdza, chcę odejść -czyli kto ucieka z Kościoła?
Od: Ikselka <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Marek Krużel pisze:

> wyszła w sensie skończyła się :)
> czasem się zastanawiam czy nie jesteś bytem mnogim...

On jest bytem minogim - wije się, ani chwycić za ogon...

--
XL wiosenna

12. Data: 2007-10-24 10:09:30

Od: "Sky" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ikselka" <i...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> On jest bytem minogim - wije się, ani chwycić za ogon...

A ogon to ma z kolcem...

13. Data: 2007-10-24 10:48:54

Od: contemplatron <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 23 Paź, 23:52, "Chiron" <eleuzis@no_spam.polbox.com> wrote:

> Też czytałem. Mnie zaciekawiło, ilu (i w jaki formalny sposób) wróci. Bo
> myślę, że spora część odchodzących robi to na zasadzie czegoś w rodzaju
> mody.

A czy katolikiem zostaje się na zasadzie czegoś w rodzaju mody, czy
czegoś w rodzaju przymusu? ;-)

14. Data: 2007-10-24 11:16:08

Od: Ikselka <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Sky pisze:
> Użytkownik "Ikselka" <i...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> A ogon to ma z kolcem...

Na każdą potworę jest worek :-D

--
XL wiosenna

15. Data: 2007-10-24 11:25:58

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Ikselka" <i...@p...onet.pl> wrote in message

> Na każdą potworę jest worek :-D
>
> --
> XL wiosenna

On próbuje wyjść ze swojego - od dawna bezskutecznie.

16. Data: 2007-10-24 12:02:22

Od: "Chiron" <eleuzis@no_spam.polbox.com> szukaj wiadomości tego autora

> Mogę twoją ciekawość zaspokoić:
> wg koscioła za powrót uznaje się
chodziło Ci o Kościoła, nie kościoła?

> ponowne rozpoczęcie praktykowania...
> ot jakiś "przypadkowy" udział we mszy
> lub wymuszona przez narzeczoną spowiedź
> przed równie wymuszonym ślubem kościelnym
> czy też okazjonalny udział w chrzcinach czy
> pogrzebie na jakich nie wypada nie być itpitd...
Dałeś "przypadkowy" w cudzysłowiu- ok, rozumiem, przyjmuję. Ale dlaczego nie
zaopatrzyłeś w ten znak słowa "wymuszony"? Czyli co- pistolet do głowy- i do
ślubu? Przecież co jak co- ale księża dosyć rygorystycznie sprawdzają, czy
są jakieś "przeciw" jeśli chodzi o ślub. Wystarczy, że narzeczony powie, że
jest zmuszony- i ślubu dostać nie powinien. Inna sprawa- chce, ale nie
wierzy. Wiele razy wałkowany temat- jest taka możliwość. Czyli IMHO powinono
być "wymuszony"- tak?

Chiron

17. Data: 2007-10-24 12:04:21

Od: "Chiron" <eleuzis@no_spam.polbox.com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "contemplatron" <j...@g...pl> napisał w wiadomości
s.com...

>A czy katolikiem zostaje się na zasadzie czegoś w rodzaju mody, czy
>czegoś w rodzaju przymusu? ;-)

Ty wiesz:-). Czy koniecznie na tym forum mam napisać, please:-)

Chiron

18. Data: 2007-10-24 14:30:47

Od: "Sky" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> "Ikselka" <i...@p...onet.pl> wrote in message

> On próbuje wyjść ze swojego - od dawna bezskutecznie.

I kto to mówi!? ;P

19. Data: 2007-10-24 14:33:27

Od: "Sky" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ikselka" <i...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> Na każdą potworę jest worek :-D

Ty chodzisz w silikonowym ;P

20. Data: 2007-10-24 14:39:21

Od: "Sky" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Chiron" <eleuzis@no_spam.polbox.com> napisał w wiadomości

> Użytkownik "Sky" <s...@o...pl> napisał w wiadomości

> chodziło Ci o Kościoła, nie kościoła?

dla mnie już k...

> [...]
> jest zmuszony- i ślubu dostać nie powinien. Inna sprawa- chce, ale nie
> wierzy. Wiele razy wałkowany temat- jest taka możliwość. Czyli IMHO

żaden facet przy zdrowych zmysłach nie pakuje się w ten układ dobrowolnie
powinieneś to sam zauwazyć -choćby na przykładzie księzy -którzy ponoć są
najzdrowszymi ze zdrowych ;P

Ktoś mądry powiedział że małżeństwo to jedyny błąd który mężczyzna powinien
w życiu popełnic -ale ja zamiast "małżeństwa" wstawiłbym w tę sugestię
"stały związek z jedną kobietą"

Re: Dwie rzeczy są nieskonczenie wielkie. Glupota ludzka i Boze milosierdzie
DLACZEGO...
Spotkanie PSP 27.10
Re: Zaprawdę szczęśliwi...
Sprawa miśka :-(