Proszę księdza, chcę odejść -czyli kto ucieka z Kościoła?

41. Data: 2007-10-24 22:02:34

Temat: Re: Proszę księdza, chcę odejść -czyli kto ucieka z Kościoła?
Od: "Sky" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ikselka" <i...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
news:ffocq9$lkf$1@atlantis.news.tpi.pl...
> [...]
Twojej

> Myślę, że po prostu nie doczytał :-)

Niedomyślał...raczej...

42. Data: 2007-10-24 22:07:55

Od: Ikselka <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Sky pisze:
> Użytkownik "Ikselka" <i...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> He he...formaliści...w formalinę was tylko...
> Forma małżeństwa zachodzi tam gdzie zachodzi

A czy kto zaprzecza, że tylko tam?
Mówiłam o stałych związkach, a te przecież (jak z życia wiemy) nie
zawsze muszą być małżeńskie.

> reszta to tylko egoistyczne zakusy innych
> by nie stawiano ich przed faktami dokonanymi

Tak to wytłumaczyłeś, że ja już nic nie rozumiem :-( jakie zakusy, jakie
fakty dokonane?

--
XL wiosenna

43. Data: 2007-10-24 22:08:43

Od: "Sky" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

od kiedy zdawkowość to coś na czym należy poprzestawać?

Echhhh oboje się mylicie ale i skąd
byście się mieli domyśleć co i jak?
Wszak życie jest faktycznie o wiele
bogatsze niż nasze o nim wyobrażenia

44. Data: 2007-10-24 22:09:52

Od: "Sky" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Chiron" <eleuzis@nospam_polbox.com> napisał w wiadomości

> [...]
> personam? Jest. Takie odniosłem wrażenie- poprzestałem więc na krótkim,

Więc źle ci przeszło przez myśl a więc i owa zdawkowość nie na miejscu...

45. Data: 2007-10-24 22:24:46

Od: Ikselka <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Sky pisze:
> [...]
> jesteś po
> ad
>
> od kiedy zdawkowość to coś na czym należy poprzestawać?

No pewnie!
Na przykład ja właśnie chleb upiekłam i wcale się nie mam zamiaru
niczego domyślać ani na Twój temat (choć oczywiście ciekawość zżera),
ani na temat kogokolwiek innego, kto mi sam z własnej i nieprzymuszonej
woli o sobie nie opowie :-)
Życie jest faktycznie zbyt bogate na duży, ale wykorzystany w marnym
procencie przez wyobraźnię, ludzki mózg. Tak sobie czasem myślę, czemu
tak kocham to życie, choć go nie mam szans posiąść/poznać w całości? To
jakby się kochało kogoś, co kryje się za zasłoną i tylko palec wystawia.
A mi się plecie.

--
XL wiosenna

46. Data: 2007-10-24 22:26:39

Od: "Sky" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "Sky" <s...@o...pl> napisał w wiadomości

> No wywal to z siebie- jakież to? Przypalanie ogniem? Łamanie kołem?

A coś ty taki wścibski jak ksundz katolicki?
Ciebie tych tylko metod właśnie uczyli że akurat takie wymieniasz?
To z jakiegoś starego podręcznika inkwizycji?

> W wiki jest fajna definicja- mnie pasuje. A katolik to ten, który żyje
> zgodnie z zasadami katolicyzmu.

Pasuje ci bo jest tak enigmatyczna
że właściwie nic nie mówi na temat
co to katolicyzm i jakie są te jego
zasady?

> Odpowiedź na Twoje pytanie:

To było twoje pytanie a nie moje...

> rodząc się- wybieramy czas i miejsce. Czyli też wszystko, co z tego
wynika.
> Czy to Twoim zdaniem katolicka odpowiedź? Czy Ty też tak uważasz?

Wiem już jak ty uważasz. Teraz sobie sprawdź sam [np w KKK] czy to jest
katolicka odpowiedź a potem się tu nią z nami podziel -o ile chciałeś
przedstawić tu ortodoksyjną wersję rozumienia tego problemu.

Tyle że mnie to nie jest do niczego porzebne.

47. Data: 2007-10-24 22:58:56

Od: "Chiron" <eleuzis@nospam_polbox.com> szukaj wiadomości tego autora

> Tak to wytłumaczyłeś, że ja już nic nie rozumiem :-( jakie zakusy, jakie
> fakty dokonane?

Witam w klubie nic nierozumiejących z pisania Sky. Idę spać. Dobrej nocy!

Chiron

48. Data: 2007-10-24 22:59:05

Od: "Sky" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ikselka" <i...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> A czy kto zaprzecza, że tylko tam?
> Mówiłam o stałych związkach, a te przecież (jak z życia wiemy) nie
> zawsze muszą być małżeńskie.

Stałe to własnie małżeńskie -ot z racji prawa naturalnego
a nie ich sformalizowania [uprzedniego obwieszczenia zamiaru
i publicznego złożenia deklaracji trwania w związku w "ogólnie
przyjęty sposób", dania obietnicy którą możnaby później egzekwować]

> Tak to wytłumaczyłeś, że ja już nic nie rozumiem :-( jakie zakusy, jakie
> fakty dokonane?

Ano tzw "bliscy" osób "zakochanych" wolą wiedzieć jak sprawy stoją
zanim ci się już "zwiążą"...ot jakże wielu chce [uważa że ma prawo]
znać wcześniej[i się nie zgadzać na]wolę innych a reszta to konwencja
społeczna czy religijna z tego egoizmu wynikająca...

49. Data: 2007-10-24 23:05:26

Od: "Sky" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> No pewnie!
> Na przykład ja właśnie chleb upiekłam i wcale się nie mam zamiaru
> niczego domyślać ani na Twój temat (choć oczywiście ciekawość zżera),

A niech cię zeżre...jak ty świerzy chleb ;P

> [...]
> tak kocham to życie, choć go nie mam szans posiąść/poznać w całości? To
> jakby się kochało kogoś, co kryje się za zasłoną i tylko palec wystawia.

Więc nie kochasz tego co się kryje [za zasłoną] ale swoje
wyobrażenia o nim a jeszcze pewniej owo uczucie ciekawości,
które cię nakręca...
A jak już poznasz to co akurat masz na rozkładówce
pójdziesz podniet szukać dalej...

50. Data: 2007-10-24 23:11:14

Od: "Sky" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "Ikselka" <i...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> Witam w klubie nic nierozumiejących z pisania Sky. Idę spać. Dobrej nocy!

Ona rozumie czasem ciut więcej...
co jej spraw zbytnio i tak do przodu nie popycha ;)

Więc faktycznie może lpiej nadal śpijcie błogo... ;P

Re: Dwie rzeczy są nieskonczenie wielkie. Glupota ludzka i Boze milosierdzie
DLACZEGO...
Spotkanie PSP 27.10
Re: Zaprawdę szczęśliwi...
Sprawa miśka :-(