Proszę o aniołki szydełkowe

1. Data: 2006-09-28 17:24:18

Temat: Proszę o aniołki szydełkowe
Od: "Wojtek" <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Poddaje sie. Od 2-ch godzin poszukuje wzorów na szydełkowe aniołki. I nic -
przeszukałem całe archiwum pod hałami aniołki, aniołek, anioł szydełko. Moje
zapisane strony jakoś mi sie nie otwierają. Już mi obojętne czy będzie to
schemat rysowany czy opisowy...
Bardzo was sprosze - pomóżcie.

2. Data: 2006-09-28 17:34:30

Temat: Re: Proszę o aniołki szydełkowe
Od: kasia <k...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

http://show.7ya.ru/private.aspx?Rubrid=30796&ob=0

3. Data: 2006-09-28 20:24:15

Od: "Chrumcia" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Poddaje sie. Od 2-ch godzin poszukuje wzorów na szydełkowe aniołki. I
nic -
> przeszukałem całe archiwum pod hałami aniołki, aniołek, anioł szydełko.

http://glinki.com/?l=5h6yrh
http://glinki.com/?l=wecwpq
http://glinki.com/?l=eq54k8
http://glinki.com/?l=hmonbd

Na stronie Pusi znajdziesz też tego trochę:
http://show.7ya.ru/private.aspx?RubrID=98813

Kasia - Chrumcia
http://glinki.com/?l=6bgpu8

4. Data: 2006-09-29 04:37:28

Od: Mimi <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 28-09-2006 o 19:24:18 Wojtek <j...@o...pl> napisał(a):

> [...]
> Moje
> zapisane strony jakoś mi sie nie otwierają. Już mi obojętne czy będzie to

To i ja się może przy okazji podepnę i może ktoś ma schemacik na tego
aniołka:

http://glinki.com/?l=drypkd

Urzekł mnie i jest tak cudny, że aż chciałoby się mieć na choineczce
takiego anioła... Szukałam już długa ale niestety nie znalazłam. Będę
wdzięczna jak ktoś ma :)

Pozdrawiam,
Monika

5. Data: 2006-09-29 05:58:58

Od: "Kolbi" <k...@e...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

http://photo.163.com/photos/luck_joyce/43133543/

ale niestety opisy po angielsku.Moze ktos zrobi schematy?Ala

6. Data: 2006-09-29 06:36:20

Od: "relitka" <r...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kolbi napisał(a):
> http://photo.163.com/photos/luck_joyce/43133543/
>
> ale niestety opisy po angielsku.Moze ktos zrobi schematy?Ala

Na pewno krążyły po grupie polskie tłumaczenia tych aniołków,
nawet dziewczyny robiły schematy. Wiem bo gdzieś je mam w domu.
Musiałabym poszukać, ale będę wysyłać tylko do tych co odezwą
się na prywatnego maila i do jutra tak do godziny 14, później mnie
tu nie będzie, wyjeżdżam na studia i nie będę miała internetu :(
Pozdrwiam i zapraszam:)
Relitka

7. Data: 2006-09-29 16:52:26

Od: j...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

dzisiaj zalogowałem sie na fotosiku, więc na zdjeciu poniżej pokazuje wam
jakie aniołki zrobiłem w zeszłym roku, też jakoś w październiku. wzory były na
stronie 7ya. moze ktoś je ma zapisane?

http://jasiomuka.fotosik.pl/albumy/62198.html

Pozdrawiam.

8. Data: 2006-09-29 17:43:50

Od: "relitka" <r...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Przepraszam wszystkich ale pomylilam te aniolki z innymi, tez
slicznymi. Dokladnie tych nie mam. Te ktore powysylalam to Orkiestra
Anielska :)
Relitka

9. Data: 2006-09-29 18:10:56

Od: "Wojtek" <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> http://photo.163.com/photos/luck_joyce/43133543/
>
> ale niestety opisy po angielsku.Moze ktos zrobi schematy?Ala
>
> ja mam już jeden scemat - przetłumaczłem w drodze do i z pracy. Chętnych
prosze o kontakt a prześle wzory techniką ręczną - ale nie gwarantuje estetyki
i jakości gazety :)

10. Data: 2006-09-30 06:18:46

Od: Beata Mateuszczyk <b...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

j...@o...pl wrote:

> http://jasiomuka.fotosik.pl/albumy/62198.html

Ładny abażur z koronki brugijskiej.

Pozdrawiam
Bea

XXX Vervaco - dziecko
miarki wzrostu XXX
problem ze schematem lanarta
Zurnal mod nr2/2006 (484)
overlock Łucznik UltraLock 720D - doradźcie