Prosze o interpretacje wynikow !!! pilne

1. Data: 2007-11-20 20:08:17

Temat: Prosze o interpretacje wynikow !!! pilne
Od: "Adam Rybak" <H...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Prosze o pomoc chodzi o zdrowie mamy.
Dostalem od lekarza wynik badania z tym ze nie rozumiem a lekarz nie
wytlumaczyl.
Jesli to nie sprawi wiekszego problemu to prosze o interpretacje, ponieważ
nie rozumiem tych słów. Proszę o przetlumaczenie na język Polski. Bardzo
dziękuję to dla mnie bardzo ważne.

1) Adenocarcinoma tubulare G 2 parietem totem intestini et tela adiposa
periintestinalis infiltrans.
2) Sine carcinomate
3) sine metastasibus
4) lymphonodulus sine metastasibus

2. Data: 2007-11-21 01:33:06

Temat: Re: Prosze o interpretacje wynikow !!! pilne
Od: "Cancer" <c...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Adam Rybak"
> [...]
> dziękuję to dla mnie bardzo ważne.
>
> 1) Adenocarcinoma tubulare G 2 parietem totem intestini et tela adiposa

Witaj
Idź proszę do lekarza który Ci to dal poproś go o interpretacje.
Lekarz od którego dostałeś ten wynik badania jest zobowiązany wytłumaczyć
wszystko.

Pozdrawiam
Cancer

3. Data: 2007-11-21 06:23:05

Od: Piotr Curious Gluszenia Slawinski <c...@g...internetdsl.tpnet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Adam Rybak wrote:

> [...]
> dziękuję to dla mnie bardzo ważne.
>
> 1) Adenocarcinoma tubulare G 2 parietem totem intestini et tela adiposa

przeprowadz wyszukiwanie w/w slow na :

http://www.google.com,
http://pl.wikipedia.org/ ,
http://en.wikipedia.org/

z wydrukiem wynikow wroc do lekarza lub wybierz innego, najlepiej
rownolegle, jesli lekarz nadal bedzie odmawial natychmiast przenies
przypadek do wiekszego/wolnego szpitala (Katowice?)

4. Data: 2007-11-21 14:17:18

Od: "Dominik" <domik@bezysfu_epf.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Piotr Curious Gluszenia Slawinski"
<c...@g...internetdsl.tpnet.pl> napisał w
> z wydrukiem wynikow wroc do lekarza lub wybierz innego, najlepiej
> rownolegle, jesli lekarz nadal bedzie odmawial natychmiast przenies
> przypadek do wiekszego/wolnego szpitala (Katowice?)

"przypadek"?
a nie człowieka, że tak spytam?

dominik

5. Data: 2007-11-21 14:21:43

Od: Any User <u...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> "przypadek"?
> a nie człowieka, że tak spytam?

Ale właśnie dla konowałów człowiek=przypadek. Podobnie, jak dla
wojskowych szeregowy=sztuka_moro.

Brak szacunku wobec innych jest w tych zawodach wyuczoną cechą.

--
Czy każdy powinien mieć prawo głosu w wyborach?
http://pracownik.blogspot.com

6. Data: 2007-11-24 08:48:50

Od: "Dominik" <domikw@KOSZ_gmail.com_KOSZ> szukaj wiadomości tego autora

> Brak szacunku wobec innych jest w tych zawodach wyuczoną cechą.

czyżby? ja też jestem lekarzem :|

dominik

7. Data: 2007-11-24 10:42:48

Od: Piotr Curious Gluszenia Slawinski <c...@g...internetdsl.tpnet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dominik wrote:

> Użytkownik "Piotr Curious Gluszenia Slawinski"
> <c...@g...internetdsl.tpnet.pl> napisał w
>
> "przypadek"?
> a nie człowieka, że tak spytam?
>
> dominik
jestem automatykiem. dla mnie logiczne jest ze kazda taka operacja jesli
dotyczy czlowieka powinna byc poprzedzona numeryczna symulacja przewidujaca
bilans ryzyka i zweryfikowac wynik koncowy.

tak to wyglada z puntu widzenia 3ciego prawa etyki robotow przynajmniej.

długotrwałe bóle brzucha
Gdzie leczą Korsakowa?
Co mozna jesc nie zawierajacego tluszczu?
Czy transfuzja powoduje swędzenie?
gronkowiec złocisty