Proszę o krytyke konstruktywną

1. Data: 2005-03-02 00:41:26

Temat: Proszę o krytyke konstruktywną
Od: Gawron Paweł <guruphp@OGON_UTNIJ.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

z której będzie coś wynikać

1. Data: 2005-03-02 05:02:36

Temat: Re: Proszę o krytyke konstruktywną
Od: Łukasz Piec <p...@z...pl> szukaj wiadomości tego autora

Gawron Paweł wrote:

> z której będzie coś wynikać

Eeeee?

--
Łukasz Piec * http://piecyk.org
= jeśli nie znalazłeś czegoś w Internecie, tzn że nie istnieje =

1. Data: 2005-03-02 06:02:07

Od: "Ogryzek" <V...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Gawron Paweł" <guruphp@OGON_UTNIJ.wp.pl> napisał w wiadomości
>z której będzie coś wynikać
A, przepraszam, na jaki ten, tego temat? :-)

--
Pozdrawiam serdecznie,
Ogryzek

(Jeśli chcesz do mnie napisać, usuń z adresu "VeryBig")

1. Data: 2005-03-02 08:37:51

Od: "Paweł Niezbecki" <s...@p...acn.wawa> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ogryzek" <V...@i...pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik "Gawron Paweł" <guruphp@OGON_UTNIJ.wp.pl> napisał w wiadomości
> A, przepraszam, na jaki ten, tego temat? :-)

Przykład?

P.

1. Data: 2005-03-02 08:59:16

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Gawron Paweł:
> z której będzie coś wynikać

Dla kogo?

--
Czarek

1. Data: 2005-03-02 09:23:55

Od: "tren R" <p...@b...plecy.mnie.bolą> szukaj wiadomości tego autora

Gawron Paweł <guruphp@OGON_UTNIJ.wp.pl> napisał(a):

> z której będzie coś wynikać

prosze bardzo:

napisałeś lakoniczną prośbę o przykład krytyki konstruktywnej.
krytyka ma to do siebie, że dotyczy czegoś. czego - nie raczyłeś już jednak
dodać.
zatem bardzo chwali ci się twój pęd do wiedzy i inicjatywa w jej zdobywaniu,
natomiast warto by było imho, abyś popracował nad jaśniejszym
przekazywaniem otoczeniu psp tego, co aktualnie masz na myśli.

--

http://trener.blog.pl - przemoc, seks, krew

1. Data: 2005-03-02 12:47:51

Od: MAX <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 2005-03-02, tren R <p...@b...plecy.mnie.bolą> wrote:

> [...]
> natomiast warto by było imho, abyś popracował nad jaśniejszym
> przekazywaniem otoczeniu psp tego, co aktualnie masz na myśli.

no bo to chodziło pewnie o konstruktywną krytykę jego posta który
większego sensu niezawierał, proste ?

--
(MAX) (US-411) <----. _// _//
(GG-2959502) (M...@w...pl) <----|====O)))====O)))=======o

1. Data: 2005-03-02 22:38:32

Od: Gawron Paweł <guruphp@OGON_UTNIJ.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

> no bo to chodziło pewnie o konstruktywną krytykę jego posta który
> większego sensu niezawierał, proste ?

Drodzy państwo mój przekaz dla jednych mógł nie zawierać tresci bo nie to
było celem samym w sobie. Interesował mnie bardziej jako autora sam odbiór -
czyli jak napisałem krytyka konstruktywna. Nie jest tu ważny przekaz ale
odbiór na co zwracam jeszcze raz państwu uwage.

Pozdrawiam

Piotr

Przedstawie się
Re: Turniej klnięcia klasycznego