Proszę o pomoc.

1. Data: 2002-09-30 20:53:03

Temat: Re: Proszę o pomoc.
Od: "WLK. INKWIZYTOR" <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marek Bieniek" <mbieniek@_antispam_poczta.onet.pl_invalid>
napisał w wiadomości news:anbnbg$82u$1@kujawiak.man.lodz.pl...
> [...]
> Jesli jednak naprawde chcesz się wykastrować - nie ma szans, żeby zrobić
> to legalnie bez wskazań. Zreszta nie tylko w Polsce - z lektury stron
> internetowych miłośników 'body modification' wiem, że na świecie jest
> pewna liczba osób zajmujących się nielegalnie kastracją, ale to już sprawa
> bardzo śliska, niebezpieczna, nielegalna, mogąca zagrażać życiu
> kastrowanego.
> Nawiasem mówiąc - chęć kastracji to objaw sugerujący poważne zaburzenia
> psychiczne - wiem, że mogę się mylić i nie chcę Cie urazić, ale psychiatra

kastracja to nie to samo co sterylizacja!!! ale co nie zmiena faktu ze bez
wskazan medycznych jest to prawnie zabronione

--
"NADGORLIWOSC JEST GORSZA OD FASZYZMU"

2. Data: 2002-10-01 02:19:38

Od: "WLK. INKWIZYTOR" <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

a co to jest wazektomia bo slyszalem ze w odniesieniu do homo sapiens
stosuje sie w tym przypadku tylko podwiazania nasieniowodow/jajowodow wiec
moze to to samo ale wdzieczny byl bym za oswiecenie w tej sprawie

4. Data: 2002-10-01 08:48:07

Od: "Marek Bieniek" <mbieniek@_antispam_poczta.onet.pl_invalid> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

psychiczne - wiem, że mogę się mylić i nie chcę Cie urazić, ale psychiatra

Zdrowia życzę.

m.

Marek Bieniek (mbieniek (at) poczta.onet.pl)
"Pacjent wykazywal tendencje do rytmu cwalowego."
(dr A.O.)

5. Data: 2002-10-01 09:19:10

Od: "Marek Bieniek" <mbieniek@_antispam_poczta.onet.pl_invalid> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "WLK. INKWIZYTOR" <w...@w...pl> napisał w
wiadomości news:anbnn5$2m0$1@topaz.icpnet.pl

> kastracja to nie to samo co sterylizacja!!! ale co nie zmiena faktu
> ze bez wskazan medycznych jest to prawnie zabronione

Masz rację, mea culpa. Tym niemniej terminu sterylizacja w odniesieniu do
mężczyzn używa się raczej rzadko, częściej mówi i słyszy sie o wazektomii.
Co nie zmienia faktu, że kodeks karny i tak dalej.

m.

Marek Bieniek (mbieniek (at) poczta.onet.pl)
"Mialem juz chorego przyjac na OINK, ale odpi*****il neurologicznie."
(dr S. T.)

6. Data: 2002-10-01 15:01:08

Od: "Marek Bieniek" <mbieniek@_antispam_poczta.onet.pl_invalid> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "WLK. INKWIZYTOR" <w...@w...pl> napisał w
wiadomości news:ancarj$g5k$1@topaz.icpnet.pl
> a co to jest wazektomia bo slyszalem ze w odniesieniu do homo sapiens
> stosuje sie w tym przypadku tylko podwiazania nasieniowodow/jajowodow
> wiec moze to to samo ale wdzieczny byl bym za oswiecenie w tej sprawie

O ile mnie pamięć nie myli - oznacza to podwiązanie i przecięcie lub nie
nasieniowodu.

m.

Marek Bieniek (mbieniek (at) poczta.onet.pl)
** Life is too complex for oral communication. **

7. Data: 2002-10-01 17:30:20

Od: "WALDIM" <w...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

napisał w wiadomości news:ancdgp$m2l$1@kujawiak.man.lodz.pl...
> [...]
> wiadomości news:ancarj$g5k$1@topaz.icpnet.pl
>
> O ile mnie pamięć nie myli - oznacza to podwiązanie i przecięcie lub nie

tak czy inaczej podpada to pod cytowany wczesniej art 156 KK par 1 i 2 i
zagrozone jest kara pozbawienia wolnosci do lat 10

--

WaldiM

Serwis antykoncepcyjny
http://www.antykoncepcja.pl

8. Data: 2002-10-01 19:44:52

Od: "Mąci Pajton" <m...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> --
>
> WaldiM
>
> W pierwszym z brzegu gabinecie chirurgicznym tuż za Nysą Łużycką. Zabieg
trwa 15-25 minut i kosztuje około 200 euro

---

Cilest, a niektore antybiotyki
co to moze byc?
paznokcie
maly palec u nogi - zwichniecie, zlamanie?
grzybica pochwy i sromu