Prosze o pomoc nie mam perspektyw na dalsza prace

1. Data: 2005-02-09 11:11:29

Temat: Prosze o pomoc nie mam perspektyw na dalsza prace
Od: "MMSA" <m...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Wlasnie dostalem wypowiedzenie, poszukuje choroby
trudnej do wykrycia przez orzcznika komisji lekarskiej ZUS

Z powazaniem

Zaloga

2. Data: 2005-02-09 11:18:13

Od: "dekatoni" <a...@w...to@mesa.eu.org> szukaj wiadomości tego autora

MMSA wrote:
> Wlasnie dostalem wypowiedzenie, poszukuje choroby
> trudnej do wykrycia przez orzcznika komisji lekarskiej ZUS

Pod warunkiem, że doprowadzimy, żebyś na nią zapadł.

Adam

3. Data: 2005-02-09 11:50:21

Od: "MMSA" <m...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Bardzo prosze

4. Data: 2005-02-10 06:58:24

Od: "Marcin" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Wlasnie dostalem wypowiedzenie, poszukuje choroby
> trudnej do wykrycia przez orzcznika komisji lekarskiej ZUS

Zlamanie kregoslupa?...

5. Data: 2005-02-16 13:38:35

Od: "bluebeam" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

test,test,test

Użytkownik "MMSA" <m...@n...pl> napisał w wiadomości
> Wlasnie dostalem wypowiedzenie, poszukuje choroby
> trudnej do wykrycia przez orzcznika komisji lekarskiej ZUS
>

> Z powazaniem
>
> Zaloga

Zatkane ucho
Adenocarcinoma G2 Gleason 4 - nowotwór prostaty
** Produkty - Terapia Magnetyczna**
Toczen rumieniowaty-ukladowy
Lek Zineryt