Proszę o poradę.

1. Data: 2000-02-18 09:03:12

Temat: Proszę o poradę.
Od: "Irena" <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Pozdrawiam bardzo serdecznie. I przepraszam, że zawracam głowę, ale jako
początkująca nie mogę sobie poradzić z wysłaniem nowej wiadomosci do całej
grupy.Korzystam z Outlook Express . W DW podaję jako adresata
pl.rec.kuchnia
klikam wyslij i nic. Wiadomosć nie może zostać wysłana. Ciągle jest
komunikat:
< Co masz na mysli "pl.rec.kuchnia">
Pomyslałam więc, że spróbuję wysłać maila na konkretny adres. Wczoraj
wysłałam
przepis na banany w ciescie nalesnikowym, ale niestety nie ma tej wiadomosci
na grupie.Nie wiem co robię nie tak, że to nie działa. Będę wdzięczna za
poradę.
Z góry dziękuję.
Irena J.
i...@g...pl

1. Data: 2000-02-18 14:06:31

Temat: Re: Proszę o poradę.
Od: Anna Nosowicz <A...@f...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Tez mialam podobne klopoty, ale juz jest OK.
Ania

1. Data: 2000-02-19 00:08:29

Od: Irena <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

      A już myslałam, żetylko ja  mam takie problemy.
      Pozdrawiam.
      Irena

1. Data: 2000-02-21 11:03:26

Temat: Odp: Proszę o poradę.
Od: "Zbigniew Wantuch" <z...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Irena zeznała:

> [...]
> pl.rec.kuchnia
> klikam wyslij i nic. Wiadomosć nie może zostać wysłana.

Spróbuj na innym serwerze:

news.task.gda.pl
news.icm.edu.pl
news.ikp.pl

Wszystkie są dobre.
Ja używam od dawna news.ikp.pl i jestem zadowolony.

--
__________________________

" W odróżnieniu od proroctwa
fantastyka na ogół się sprawdza"
__________________________
Zbigniew "Ksiądz" Wantuch
__________________________
z...@p...com.pl
k...@f...onet.pl
z...@p...pl
ICQ 14295952

Troche z innej beczki - pytanie o mlynek zlewozmywakowy.
Re: Proszę o poradę.
Nowa na liscie (a od razu z pytaniem)
#
Obiad dla rodzinki