Proszę o poradę xxx

1. Data: 2007-04-08 20:53:34

Temat: Proszę o poradę xxx
Od: "Adam" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam miłe Panie
Po wielu mozolnych godzinach udało mi się skończyć mój haft, pomyślałem o
sprzedaży ale to co zobaczyłem na allegro to desperacja. Włożyłem w swoją
pracę prawie 3 kilometry nici, 74 kolory, 120 000 krzyżyków i miałbym to oddać
za marne grosze- nigdy w życiu. Myślałem raczej o zachodnich klientach, i tu
zaczyna się mój problem. Nie wiem jak to uczynić, gdzie ją pokazać, by móc
trafić do osób które to docenią. Dodam że moja praca jest pięknym zimowym
pejzażem, robioną tylko w jednym egzemplarzu, bez możliwości skopiowania. Będę
wdzięczny za Wasze rady, wierzę że macie w tym względzie większą wiedzę od
przedsawiciela płci brzydkiej
Z góry dziękuję
Adaś

2. Data: 2007-04-09 07:21:42

Temat: Re: Proszę o poradę xxx
Od: M&C <c...@C...pl> szukaj wiadomości tego autora

Adam napisał(a):

> [...]
> zaczyna się mój problem. Nie wiem jak to uczynić, gdzie ją pokazać, by móc

eBay. Ale to też różnie bywa.

Marzena

--
Robótki Marzeny
http://fanturia.googlepages.com/home

3. Data: 2007-04-09 19:39:31

Od: a...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

>Przemyśleń ciąg dalszy- a może mógłbym wpierw pokazać komuś tę pracę, suche
dane na temat ile to krzyżyków, nici, ile czasu zajęło mi stworzenie tego
cacka nie oddają tego co można zobaczyć oczyma.Nie mam swojej strony gdzie
mógłbym umieścić fotografię, zainteresowanym prześlę na skrzynkę. Bardzo mnie
ciekawią opinie innych równie kochających haft krzyżykowy
pozdrawiam
Adam

4. Data: 2007-04-09 20:57:59

Od: M&C <c...@C...pl> szukaj wiadomości tego autora

a...@o...pl napisał(a):

> dane na temat ile to krzyżyków, nici, ile czasu zajęło mi stworzenie tego
> cacka nie oddają tego co można zobaczyć oczyma.Nie mam swojej strony gdzie
> mógłbym umieścić fotografię,

Popularny Fotosik jest darmowy i można prezentować swoje prace i nie
tylko. Można dzielić zbiory zdjęć na albumy.

Marzena

5. Data: 2007-04-10 19:51:05

Od: a...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

> Popularny Fotosik jest darmowy i można prezentować swoje prace i nie
> tylko. Można dzielić zbiory zdjęć na albumy.

> [...]
Dzięki Marzenko, zrobiłem jak mi doradziłaś, umieściłem na fotosiku. Teraz
tylko czekać na opinie, oby obiektywne
Pozdrawiam Adaś

6. Data: 2007-04-10 21:05:29

Od: k...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

umieściłem na fotosiku. Teraz
> tylko czekać na opinie, oby obiektywne
> Pozdrawiam Adaś

To jeszcze podaj link do tego cudenka...
ukloniska
Ula

7. Data: 2007-04-11 18:05:12

Od: a...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

> To jeszcze podaj link do tego cudenka...

www.adaas.fotosik.pl
pozdrawiam Adaś

8. Data: 2007-04-12 05:07:05

Od: b...@o...eu szukaj wiadomości tego autora

On 11 Kwi, 20:05, a...@o...pl wrote:

> www.adaas.fotosik.pl
> pozdrawiam Adaś

prace piekne i nikt nie zaplaci za wlozony czas i koszt materialu,wiem
z doswiadczenia

9. Data: 2007-04-12 05:09:37

Od: b...@o...eu szukaj wiadomości tego autora

On 11 Kwi, 20:05, a...@o...pl wrote:

> www.adaas.fotosik.pl
> pozdrawiam Adaś

http://baskax75.fotosik.pl/albumy/167018.html#e at o link do moich
pracpozdrawiam barbara

10. Data: 2007-04-12 18:57:24

Od: "Freyja" <f...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

Obrazki rzeczywiscie piękne i widać, ze bardzo pracochłonne. Obawiam się, ze
w Polsce za godziwą cenę nie uda Ci sie ich sprzedać. Spróbuj moze wstawić
tutaj:

http://www.igalerie.de/index.php

To galeria w Niemczech, ale prowadzi ją Polka.

[chwale sie] kamizelka
robotki reczne
Szukam rozrysowanego schematu
[Inne] Białystok-warsztaty tworzenia patchworków
ŻYCZENIA ŚWIĄTECZNE