Prosze was bardzo ładnie

1. Data: 2002-10-17 12:18:00

Temat: Prosze was bardzo ładnie
Od: "Michał S." <M...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

czy ktos pomogł by mi utworzyc diete Montignaca rozpisane na sniadania
obiad kolacje i podac przepisy jakies takie podstawowe proszeeeeeeeee
ładnie:D

2. Data: 2002-10-17 13:14:03

Temat: Re: Prosze was bardzo ładnie
Od: "GOGO" <a...@i...nano.pl> szukaj wiadomości tego autora

> czy ktos pomogł by mi utworzyc diete Montignaca rozpisane na sniadania
> obiad kolacje i podac przepisy jakies takie podstawowe proszeeeeeeeee
> ładnie:D
Mam dla Ciebie propozycje przejrzyj sobie grupę .Tu jest bardzo dużo
przepisów Montiego.
Sama z nich korzystam (wielkie dzięki)

GOGO

3. Data: 2002-10-17 13:26:43

Od: "czarnyjanek" <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Michał S." <M...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> czy ktos pomogł by mi utworzyc diete Montignaca rozpisane na sniadania
> obiad kolacje i podac przepisy jakies takie podstawowe proszeeeeeeeee
> ładnie:D

montignac to nie dieta tylko metoda wiec na gotowe przepisy raczej nie licz
poczytaj grupe i sam pokombinuj ajak masz watpliwosci to pytaj o konkrety

4. Data: 2002-10-17 19:38:01

Od: "sisi" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "czarnyjanek" <c...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> montignac to nie dieta tylko metoda wiec na gotowe przepisy raczej nie
licz
> poczytaj grupe i sam pokombinuj ajak masz watpliwosci to pytaj o konkrety

witam,
popieram, ale padł chyba kiedyś na grupie link, który może się przydać,
zwłaszcza,
jeśli ktoś nie ma pod ręką książki, a ma komputer :)
http://www.radio.com.pl/trojka/audycje/dobron/dieta.
asp
pozdrawiam
sisi /kiedyś - tysia/