Proszę ogrodników-informatyków o pomoc

21. Data: 2002-07-07 19:51:53

Temat: Re: Proszę ogrodników-informatyków o pomoc
Od: "Grzegorz Karolczak" <v...@l...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

news:ag69aq$cr0$1@news.onet.pl...

> Ougolnilbym nieco - wyjatek to sytuacja, w ktorej nie istnieja sztywne
> godziny pracy. Jesli pracujesz na wlasny rachunek, sam ustalasz co
> i kiedy zrobisz i nie ma w tym zadnego elementu oszukiwania. Ja
> pracuje na uczelni i poza ustalonymi godzinami wykladow i konsultacji
> tez sam ustalam co i kiedy robie. Bardzo mnie smiesza kwestionariusze
> (spotkalem sie z nimi i w Polsce i w Ameryce), w ktorych ma wpisac
> ile godzin w tygodniu czym sie zajmuje. I koniecznie suma ma wyjsc 40.
>
> Pozdrowienia,
> Michal

Ten wyjatek omowilem. Naukowcy i ludzie pracujacy glowa lub na wlasny
rachunek nikogo nie oszukuja. Czasem moze samych siebie ale to juz sprawa
wlasnego sumienia.
Poniewaz wystarczajaco zawstydzilismy Majke proponuje EOD.
Pozdrawiam studentow i wykladowcow na wakacjach.
Pracujacy
Grzegorz

Poniewaz

22. Data: 2002-07-07 20:20:29

Od: "Grzegorz Karolczak" <v...@l...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Krzysztof Marusiński" <o...@t...jest.to> napisał w wiadomości
> Jeżeli nie możemy naprawić całego świata to chociaż ogrody uczyńmy
> piękniejszymi.
> Niech dyscypliną pracy zajmują się szefowie. Utwierdzaniem w wierze -
> kapłani, a ogrodnicy niech myślą o ogrodach.

Myslac w Twoj sposob:
o czystosc jezyka maja dbac jezykoznawcy
o logiczne myslenie - logicy
a o zmywanie naczyn - moja zona...

STANOWCZO NIE!!!
Swiat naprawiac mamy obowiazek wszyscy.

Pozdrawiam
Grzegorz
P.S. To czego nie zgubiles to masz?

23. Data: 2002-07-07 21:05:54

Od: "Michal Misiurewicz" <n...@n...nospam> szukaj wiadomości tego autora

> Swiat naprawiac mamy obowiazek wszyscy.

Ojojoj! To juz chyba przesada. Bylo juz kilku takich, co chcieli
swiat naprawiac, na przyklad niejaki Karol M. Ledwo sie po
nich swiat pozbieral, a i to jeszcze nie caly :-(

Pozdrowienia,
Michal

--
Michal Misiurewicz
m...@m...iupui.edu

24. Data: 2002-07-08 05:50:18

Od: "Krzysztof Marusiński" <o...@t...jest.to> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Grzegorz Karolczak" <v...@l...onet.pl> napisał
> STANOWCZO NIE!!!
> Swiat naprawiac mamy obowiazek wszyscy.

Zgadzam sie, ze należy reagować, ale w odpowiedni sposób i w odpowiednim
miejscu.
Jestem za otwartym przedstawianiem poglądów na świat, ale ...
Np. posiłki przygotowuje się w kuchni, a awantury żonie czyni się na
osobności.
--
:-) http://ogrod.to.jest.to

25. Data: 2002-07-08 06:51:08

Od: <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> pracy

Jestem ciekaw czy pracodawca jest zawsze uczciwy wobec pracownika ?
Popieram Majkę

Marek

26. Data: 2002-07-08 07:14:44

Od: Grzegorz Sapijaszko <g...@s...net> szukaj wiadomości tego autora

On 4 Jul 2002 13:59:46 +0200, <m...@z...szczecin.pl> wrote:

> jestem na grupie od początku i czuję się bardzo z Wami związana, chociaż nie
> odzywam się za dużo. Z komputera korzystam w pracy.

Myślę, że emocje już opadły, a opis sposobu korzystania z bramki
news<->mail znajdziesz m.in. tutaj:

http://www.newsgate.pl/emailnews.shtml

Pozdrawiam,
Grzesiek

27. Data: 2002-07-08 08:11:09

Od: m...@z...szczecin.pl (Majka) szukaj wiadomości tego autora

> pracy

Jestem ciekaw czy pracodawca jest zawsze uczciwy wobec pracownika ?
Popieram Majkę

Dziękuję. Na priva dostałam wiele listów z poparciem i radami jak mam sobie
poradzić. Nie wszyscy jednak odzywają się publicznie wobec takiego ataku i
mentorsko-moralizującego tonu, pasującego na grupę pl.pregierz, a nie
pl.ogrody.

Majka

28. Data: 2002-07-08 09:17:25

Od: "Krzysztof Marusiński" <o...@t...jest.to> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Majka" <m...@z...szczecin.pl> napisał
> Dziękuję. Na priva dostałam wiele listów z poparciem i radami jak mam
sobie
> poradzić. Nie wszyscy jednak odzywają się publicznie

Dwulicowość ? Chciałbym poznać prawdziwe twarze moich rozmówców.
Brak odwagi? Tejże odwagi w przedstawianiu swoich poglądów można
pogratulować Grzegorzowi.
--
:-) http://ogrod.to.jest.to

29. Data: 2002-07-08 09:30:02

Od: "Grzegorz Karolczak" <v...@l...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> Dwulicowość ? Chciałbym poznać prawdziwe twarze moich rozmówców.
> Brak odwagi? Tejże odwagi w przedstawianiu swoich poglądów można

Gratulacje przyjmuję.
Markowi, ktory sugeruje, że oszukiwanie pracodawcy to odwet za jego
nieuczciwosc, nie zycze jego frustracja przerodzila sie w cos
gorozniejszego. Kiedys robotnicy niszczyli maszyny parowe...
Pozdrawiam i obiecuje, ze zarowno na grupie jako i w listach prywatnych nie
bede dwulicowym cwaniaczkiem
Grzegorz

30. Data: 2002-07-08 09:41:01

Od: "Jerzy" <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Dwulicowość ? Chciałbym poznać prawdziwe twarze moich rozmówców.

Nie tylko ty.

> Brak odwagi? Tejże odwagi w przedstawianiu swoich poglądów można
> pogratulować Grzegorzowi.

Nie nazywaj tego odwagą bo dewaluujesz to pojęcie.
Skąd wiesz jak jest naprawdę? Czy Grzegorz nie pisze ze służbowego
komputera [jeśli nawet własnego], wrzuconego w koszty firmy, i rachunek za
połączenie z siecią też wrzuca w koszty firmy. A może nawet i papier
toaletowy do domu też kupuje na rachunek firmy? Itd., jak ci się to
podoba?
;-)))
--
Pozdr. Jerzy Nowak