Proszę ogrodników-informatyków o pomoc

31. Data: 2002-07-08 09:57:00

Temat: Re: Proszęogrodników-informatyków o pomoc
Od: "Grzegorz Karolczak" <v...@l...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jerzy" <0...@m...pl> napisał w wiadomości
news:agbmnc$5o0$1@sunsite.icm.edu.pl...

> Nie tylko ty.

> Nie nazywaj tego odwagą bo dewaluujesz to pojęcie.
> Skąd wiesz jak jest naprawdę? Czy Grzegorz nie pisze ze służbowego
> komputera
Pisze z prywantego w domu.
A kolega tez zdaje sie ze sluzbowego... nie?

[jeśli nawet własnego], wrzuconego w koszty firmy, i rachunek za
> połączenie z siecią też wrzuca w koszty firmy.
W pracy mam dwa. Ale bez dostepu do sieci. Sluzom innym celom.

>A może nawet i papier
> toaletowy do domu też kupuje na rachunek firmy?
Wrecz przeciwnie. Zabieram z domu prywatny. Ograniczam koszty by wykazywac
zysk. ;-)
Postepuje nieracjonalnie. W przeciwienstwie do wielu Polakow - cwaniakow nie
nabijam kosztow. Dlaczego? Niech to bedzie zagadka dla ekonomisty...

Kiedy nienormalnosc przestanie byc ogolnie akceptowana?

Pozdrawiam
Grzegorz

32. Data: 2002-07-08 10:08:02

Od: Anula <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Mon, 8 Jul 2002 11:57:00 +0200, "Grzegorz Karolczak"
<v...@l...onet.pl> wrote:

>Kiedy nienormalnosc przestanie byc ogolnie akceptowana?

Twoja normalość wywołuje moją niestrawność. Wybacz, ale skoro
szczerość tu w takiej cenie...

Anula

33. Data: 2002-07-08 10:14:30

Od: "Jerzy" <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

> A kolega tez zdaje sie ze sluzbowego... nie?

I tak i nie, to akurat piszę z konta prywatnego. Jak chcesz to zaraz
napiszę do Ciebie z konta służbowego i wówczas dojrzysz różnicę.
Dlaczego? bo ja jestem w pracy. I pracuję. A do której tu siedzę? Sam
popatrz na godziny wysyłania poczty, kiedy ty śpisz ja jeszcze pracuję.
8-O

> [...]
nie
> nabijam kosztow. Dlaczego? Niech to bedzie zagadka dla ekonomisty...

To mamy cos wspólnego, tyle, że ja o tym nie trąbię? Bo i po co?

> Kiedy nienormalnosc przestanie byc ogolnie akceptowana?

Grzegorzu, nie wyczuwasz ironii? Wyluzuj, to naprawdę nie jest miejsce na
takie dyskusje, chcesz być lepszy? Po co rzucasz kamieniem?
;-)
--
Pozdr. Jerzy Nowak

"Learn the rules. Than break some."

34. Data: 2002-07-08 10:15:46

Od: "Grzegorz Karolczak" <v...@l...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Anula" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> Twoja normalość wywołuje moją niestrawność. Wybacz, ale skoro
> szczerość tu w takiej cenie...

Masz klopoty zoladkowe czy tez "pracujesz" uczciwie?
Pozdr
Grzegorz

35. Data: 2002-07-08 10:20:08

Od: "Grzegorz Karolczak" <v...@l...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Dlaczego? bo ja jestem w pracy. I pracuję. A do której tu siedzę? Sam
> popatrz na godziny wysyłania poczty, kiedy ty śpisz ja jeszcze pracuję.
No nie. Skad wiesz kiedy ja spię? A nawet jak spie to tez pracuje...

> To mamy cos wspólnego, tyle, że ja o tym nie trąbię? Bo i po co?
A ja trabie? Odtrabilem tylko na Twoj sygnal.

> Grzegorzu, nie wyczuwasz ironii? Wyluzuj, to naprawdę nie jest miejsce na
> takie dyskusje, chcesz być lepszy? Po co rzucasz kamieniem?
Ja tylko kamyk podnioslem...
Chce byc lepszy.

36. Data: 2002-07-08 10:20:46

Od: Anula <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Mon, 8 Jul 2002 12:15:46 +0200, "Grzegorz Karolczak"
<v...@l...onet.pl> wrote:

>Masz klopoty zoladkowe czy tez "pracujesz" uczciwie?
>Pozdr
>Grzegorz

Nic Ci do mojej pracy. Nie masz żadnego prawa wydawać
jakichkolwiek sądów o czyjejkolwiek pracy. A w ferowaniu wyroków
masz wyjątkowo lekką rękę. Przez to nie mogę Cię znieść.

Bez odbioru.
Anula

37. Data: 2002-07-08 10:25:49

Od: "Jerzy" <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Chce byc lepszy.

Szkoda, że nie pisałeś wówczas jak był konkurs.
Bo byś wygrał, a właściwie to i tak wygrałeś [zgadnij co?] tyle, że muszę
ci znaleźć jakąś nagrodę pocieszenia. Co wolisz? Roślinkę czy podręcznik
S-V?
;-)

38. Data: 2002-07-08 10:25:52

Od: "Grzegorz Karolczak" <v...@l...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> jakichkolwiek sądów o czyjejkolwiek pracy. A w ferowaniu wyroków
> masz wyjątkowo lekką rękę. Przez to nie mogę Cię znieść.

A ja wrecz przeciwnie. Lubie wszystkich ktorzy nie oszukuja, nie korumpuja i
nie jezdza za szybko.
Jako wolny obywatel wolnego kraju mam prawo wiedziec dlaczego place wysokie
rachunki np. za gaz, nieprwadaz?
Teraz bez odbioru.
Pozdrawiam
Grzegorz

39. Data: 2002-07-08 14:40:56

Od: a...@o...pl (Bogusław Radzimierski) szukaj wiadomości tego autora

Behalf Of Majka

>Dziękuję. Na priva dostałam wiele listów z poparciem i radami jak mam sobie
>poradzić. Nie wszyscy jednak odzywają się publicznie wobec takiego ataku i
>mentorsko-moralizującego tonu, pasującego na grupę pl.pregierz, a nie
>pl.ogrody.

Majka

Nie jestem pracownikiem ani pracodawca.
Daleki jestem od wydawania osadow bo to łatwo sie czyni.Laptopa uzywam w
pracy jak i w domu wlasnego.
Sadze ze mozna byloby dojsc do porozumienia z pracodawca,moze podzielic sie
w jakis rozsadny sposob kosztami.
Pozdrawiam,Bogusław Radzimierski.

40. Data: 2002-07-08 15:28:38

Od: "Ewa Nilsson" <j...@N...poczta.gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> poradzić. Nie wszyscy jednak odzywają się publicznie wobec takiego ataku i
> mentorsko-moralizującego tonu, pasującego na grupę pl.pregierz, a nie

Mylisz moralizatorstwo z moralnością. Różnica jest jak między cyprysem a
cyprysikiem - niby podobne a jednak zupełnie co innego.
Współczuję i radzę jeszcze raz to przemyśleć. A w międzyczasie jeśli, czego
ci nie życzę, okradną ci mieszkanie to pamiętaj, że zgodnie z twoim kodeksem
moralnym to być może nie był żaden złodziej tylko człowiek skrzywdzony przez
społeczeństwo, które nie było wobec niego w porządku, więc bierze na nim
słuszny odwet.

Hortensja
Potrzebny pomysł na blaszak
kapary