Re: Protest w sprawie nowego prawa farmaceutycznego

1. Data: 2001-09-17 08:45:39

Temat: Re: Protest w sprawie nowego prawa farmaceutycznego
Od: Marcin Kasperski <M...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

stazysta wrote:

> Użytkownik "Marcin Kasperski" <M...@s...com.pl> napisał w
> wiadomości news:3BA08B8E.B0DFB@softax.com.pl...

> ok.
> sprzedanie samo nie , ale.......
> zjedz pudelko paracetamolu (np 24 tbl) a ja zjem glowke salaty.
> zobaczymy kto jutro bedzie w stanie napisac.
> jak kupisz zla salate (np.zgnila, zarobaczona) to dostaniesz najwyzej
> sraczki.
> po opakowaniu paracetamolu bedziesz mogl sobie pogadac z aniolkami ,
> chyba ze masz zapasowa watrobe.......

Ale co to, że właścicielem apteki będzie farmaceuta, tu zmieni?

Wielokrotnie kupowałem w aptece paracetamol i jakoś nikt mnie nie pytał
po co go kupuję ani w jakiej ilości mam go zamiar zjeść...

Zresztą, chcąc sobie zrobić krzywdę, nie muszę iść do apteki. Mogę np.
wypić Domestos. Sklepy Gospodarstwa Domowego tylko dla chemików?