Prozac

1. Data: 2007-06-08 19:39:24

Temat: Prozac
Od: "Sebas" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Chciałbym usłyszeć opinię od osób które zażywają Prozac lub jego polskie
odpowiedniki. Czy zmieniło się się w jakiś sposób wasze życie, postrzeganie
świata, uodporniliście się na stres, zyskaliście nowe siły do pokonywania
przeciwności losu ?
Ja męczę się od dłuższego czasu ( 3 lata) z poważnymi wahaniami nastroju,
raz jest wszystko OK a potem nagle nic mi się nie chce. Z jednej strony chcę
wyjśc do ludzi, pomagać innym,i a za chwilę chcę się zamknąć i nie mieć nic
z nimi wspólnego. Całe swoje życie poświęciłem pracy bo to daje mi jakieś
zajęcie. Oczywiście wiem że powinienem się przemóc, uśmiechnąć, wyjść do
ludzi, - ale ja tego wszystkiego już próbowałem. Raz jestem szczęśliwy,
wszystko mogę zrobić, a po chwili nic mi się nie chce, nic nie ma sensu .
Chcę się przemóc iść do psychaitry żeby przepisał mi jakieś konkretne leki.
P.S
Prosiłym bardzo o opinie od osób które zażywają bądź mają bliski kontakt z
osobami które biorą Prozac.

2. Data: 2007-06-09 00:01:39

Temat: Re: Prozac
Od: "Cancer" <o...@m...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Sebas"
> Prosiłym bardzo o opinie od osób które zażywają bądź mają bliski kontakt z
> osobami które biorą Prozac.

Witaj
Jest Ci potrzebny dobry psycholog a nie Prozac czy jego pochodne.
Pozdrawiam
Cancer

3. Data: 2007-06-09 02:09:22

Od: scream <n...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 8 Jun 2007 21:39:24 +0200, Sebas napisał(a):

(...)
> Chcę się przemóc iść do psychaitry żeby przepisał mi jakieś konkretne leki.

Leki pomogą jedynie w ten sposób, że dopóki będziesz je brał, dopóty (być
może) będziesz się lepiej czuł. Ale gwarancji żadnych nie ma. Z opisu jaki
podałeś pasuje mi to na ChAD, ale ja nie jestem lekarzem, pisze jedynie na
podstawie własnych doświadczeń :) Idź do psychiatry, ale nie po leki, a po
to żeby pogadać i przede wszystkim dowiedzieć się czegoś o sobie i swojej
chorobie :) To że będziesz jeść kilogramy neuroleptyków nie uczyni Cie
zdrowym.

PS. Prawdopodobnie jutro pod swoim postem ujrzysz wiadomość nawołującą Cie
do jedzenia smalcu, który to miałby być lekarstwem na Twoje dolegliwości.
Zignoruj ją.

--
best regards,
scream (at)w.pl

4. Data: 2007-06-09 13:46:44

Od: "1" <2...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

nieprawda to zależy od konkretnego przypadku
równie dobrze można powiedzieć że psycholog
będzie tylko trzepał kasę.

Użytkownik "Cancer" <o...@m...com> napisał w wiadomości

> Użytkownik "Sebas"
>
> Witaj
> Jest Ci potrzebny dobry psycholog a nie Prozac czy jego pochodne.
> Pozdrawiam
> Cancer

podwyższona ciepłota ciała
Ebooki