Prozac

1. Data: 2003-06-24 15:20:05

Temat: Prozac
Od: j...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

Czy ktoś zna może z autopsji działanie Prozacu? Moje skłonności do depresji są
raczej w normie, nie mam żadnych problemów, czy jest sens to brać po to, aby
poprawić sobie ogólne spojrzenie na rzeczwistość?

2. Data: 2003-06-24 19:06:31

Temat: Re: Prozac
Od: "Adamus" <a...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

to juz lepiej walnac sobie sete!

Użytkownik <j...@o...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:4...@n...onet.pl...

3. Data: 2003-06-25 07:20:52

Od: j...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

> to juz lepiej walnac sobie setke

Debil.

4. Data: 2003-06-25 08:12:03

Od: " Corcoran" <c...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

j...@o...pl napisał(a):

> Debil.

Oj - dlaczego tak ostro, mloda damo?
Zastanow sie nad swoim pytaniem... nie masz problemow, ale chcesz
brac Prozac. To nie jest ciastko z kremem, dziewczyno... to jest lek
psychoaktywny, przepisywany przez lekarza - a wiec nie taki, ktory
kupisz w kiosku.

Corcoran

5. Data: 2003-06-25 13:48:22

Temat: Re[2]: Prozac
Od: h...@d...vg (hydek) szukaj wiadomości tego autora

Hello justy,

Wednesday, June 25, 2003, 9:20:52 AM, you wrote:

> [...]

jop> Debil.

fluoksetyna/prozac nie dziala na ludzi zdrowych, tak by im bylo
jeszcze lepiej (patrzac na mase skutkow ubocznych moze im byc nawet
gorzej;) ). jesli chcesz miec jeszcze lepiej(ale tylko co jakis
czas), mozesz skorzystac z narkotyku zwanego ecstasy (MDMA). Jdenak
ten na polskim rynku jest zanieczyszczony masa roznych innych
substancji, wiec czesto sie zdarza ze sie nie je tego co sie chcialo
by jesc.
Ale nie polecam, bo cos za cos i w pewnym momencie takich
zabaw bedziesz musiala jesc prozac by bylo juz nie bardzo
szszczesliwie, ale po prostu normalnie...

ze zdrowszych eksperymentow polecam spacery i ogolnie sporty.

pozatym adamus ma racje - setka tez uszczesliwi. nie ludz sie ze jest
jakies lekarstwo ktore robi ludzi szczesliwych na zawsze, z tym trzeba
sobie w glowie poustawiac, nie wystarcza lekarstwa.

--
Best regards,
hydek mailto:h...@d...vg

--
Archiwum grupy: http://niusy.onet.pl/pl.sci.farmacja

6. Data: 2003-06-25 14:58:12

Temat: Re: Re[2]: Prozac
Od: j...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> jakies lekarstwo ktore robi ludzi szczesliwych na zawsze, z tym trzeba
> sobie w glowie poustawiac, nie wystarcza lekarstwa.

Dzięki za długą odpowiedź, ale z uporem maniaka dopytuję się - czy to co
napisałeś to Twoje doświadczenia, czy też może umoralniająca gadka (bo niestety
na taką mi wygląda, a taka zupełnie ale to zupełnie mnie nie interesuje) ?
Spacery i sporty są ok (np joga bardzo poprawia samopoczucie), ekstazy też,
chociaż zdecydowanie wolę trawkę. Alkoholu zaś, zwłaszcza w postaci wódki, nie
lubię.

7. Data: 2003-06-25 15:08:38

Od: A...@s...ca (Aleksander) szukaj wiadomości tego autora

> [...]
chociaż zdecydowanie wolę trawkę. Alkoholu zaś, zwłaszcza w postaci wódki, nie

Wyglada jakbys pisala po trawce te maile. Zacznij brac.

Pierwsze efekty bedziesz miala po 3-4 tygodniach...

Tylko potem jak bedziesz miala problemy to nie miej pretensji do nikogo procz siebie.

Have a nice day/evening/weekend - Milego dnia, wieczoru, weekendu
Dr. Aleksander Tobolewski
----------------
Canadian Vitamins without allergens www.vitacomplete.com

--
Archiwum grupy: http://niusy.onet.pl/pl.sci.farmacja

8. Data: 2003-06-25 15:26:13

Od: j...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

> Wyglada jakbys pisala po trawce te maile.

Po czym taki wniosek? (Nawiasem mówiąc - nie paliłam już ze 2 miesiące)

> Zacznij brac. Pierwsze efekty bedziesz miala po 3-4 tygodniach...

No właśnie ale jakie efekty ?!!! Zaparcie, rozregulowany sen i (być może) brak
krwawienia w brzuchu? Jak na razie tyle się od Ciebie dowiedziałam :-0.

> Tylko potem jak bedziesz miala problemy to nie miej pretensji do nikogo procz
> siebie.

Nie ma obawy, jestem już dużą i odpowiedzialną dziewczynką

9. Data: 2003-06-25 17:28:54

Od: A...@s...ca (Aleksander) szukaj wiadomości tego autora

> Zacznij brac. Pierwsze efekty bedziesz miala po 3-4 tygodniach...

krwawienia w brzuchu? Jak na razie tyle się od Ciebie dowiedziałam :-0.

No wlasnie, pisalismy Ci wszyscy ze najprawdopodobniej nie bedziesz miala zadnej
roznicy w
poczuciu bo zebys miala to musialabys miec depresje, ktorej nie masz - wnioskuje z
Twoich
e-maili. Natomiast zapomnialem Ci dodac ze jednym z najbardziej wkurzajacych mnie
efektow
jest efekt tak zwanej nerwowej nogi. Otoz jak sie klade spac to mi zaczyna sie trzasc
noga. Nie jak staruszkowi czy jak Cie cos trzesie, ale denerwujaca ochota poruszania
noga.
Nie da rady z tym zasnac i trzeba brac srodek na uspokojenie.

I jeszcze Ci powiem ze jak przerwalem brac Prozac bo musialem to roznice w poczuciu
mialem
taka sobie ot mniej mi sie chcialo zyc (nie samobojczo ale nic mi sie robic nie
chcialo).

Ty piszesz ze jestes duza dziewczynka, ale jednak dziewczynka, ktora i chcialaby i
boi
sie. Opiszesz jak sie czujesz jak jestes na bani albo po koksie :-) - jak mam Ci
opisac ze
po prostu czuje sie _troche normalniej_ niz jak nie biore Prozaku .... n o r m a l n
i e
j.

Have a nice day/evening/weekend - Milego dnia, wieczoru, weekendu
Aleksander

10. Data: 2003-06-25 17:31:37

Od: "taugusty" <t...@n...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Zdecydowanie polecam.
Nerwica natrectw jest jednym ze wskazan do stosowania fluoxetyny.

kazda zlotowka sie liczy!
Preparat Pycamilon
krem na pupę
penester a zniżka