Re: Prozac reklama a dzialania uboczne Re: prozak- czy ktos wie co to jest?

1. Data: 2000-11-15 22:40:16

Temat: Re: Prozac reklama a dzialania uboczne Re: prozak- czy ktos wie co to jest?
Od: j...@h...torun.pl (Jarosław Łączkowski) szukaj wiadomości tego autora

Jacek D.:
> gdyz nie bardzo rozumiem jaki ma Pan cel w restrykcyjnym cenzurowaniu
> opinii o ubocznych dzialaniach prozacu.
>
> Psychotropy to psychotropy i ktos je produkuje aby ktos je zjadal.
> Zdolnosci produkcyjne i podaz sa niewatpliwie wieksze niz
> zapotrzebowanie.
> Czy tak mam rozumiec kampanie reklamowa P.
>
> ja oczywiscie rozumiem, ze kto leczy P. nie moze sie koncentrowac na
> dzialaniach ubocznych.

Kompletne nieporozumienie i brak checi zrozumienia pisanego tekstu z Pana
strony.

Poza tym : Tak, reklamuje P. i E. i W. i C. A takze H. i Z. Nieobce sa mi
tez tteksty reklamowe o D. i J. Jezeli dokladnie przyjrzy sie Pan temu
tekstowi to miedzy wierszami mozna
odczytac ukryte przeslanie (no, coz, reklama podprogowa podobno nie
istnieje, a jednak...).
Poza tym jesli szybko przeczyta Pan tego maila wspak i po skosie gorny
prawy-lewy dolny, a takze odejdzie na trzy stopy od monitora i szybko
odwroci sie przez lewe ramie o 360 stopni pokaze sie prawdziwe oblicze
Zlego.
Radze tez nie otwierac szafy, bo byc moze i tam tez ... :-)))
Pozdrawiam i zycze spokojnego snu,
Jarosław Łączkowski
mailto: j...@h...torun.pl
http://www.alzheimer.pl/klub/o_nas2/laczk.html

--
Archiwum grupy dyskusyjnej pl.sci.medycyna
http://niusy.onet.pl/pl.sci.medycyna

2. Data: 2000-11-16 14:51:51

Od: Anhela <a...@i...univ.gda.pl> szukaj wiadomości tego autora

On 15 Nov 2000, [iso-8859-2] Jaros?aw ??czkowski wrote:

> [...]
> Zlego.
> Radze tez nie otwierac szafy, bo byc moze i tam tez ... :-)))

;)))))))))))))

3. Data: 2000-11-17 00:17:16

Od: Kaja <f...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

Anhela napisał(a):

> ;)))))))))))))

CO NAPISAŁAŚ, BO NIC NIE WIDZĘ??????

Kaja

4. Data: 2000-11-18 12:47:28

Od: Anhela <a...@i...univ.gda.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Fri, 17 Nov 2000, Kaja wrote:

> Anhela napisa?(a):

> CO NAPISA?A?, BO NIC NIE WIDZ???????

Anhela.

> Kaja

Re: Prozac reklama a dzialania uboczne Re: prozak- czy ktos wie co to jest?
Bardzo ważne pytanie do lekarzy !
Buty+wkladki ortopedyczne ?
Apel do Zarzadu Szpitala "Bukowiec" w Kowarach (pow. jeleniogorski).
lek na przeziębienie