Re: Prusaki, karaluchy - pomocy !!!!

From: "tomek" <t...@p...onet.pl>
Newsgroups: pl.rec.dom
Subject: Re: Prusaki, karaluchy - pomocy !!!!
Date: Sun, 16 Mar 2003 00:45:18 +0100
Sender: t...@p...onet.pl@dial-2426.lubin.dialog.net.pl

Użytkownik "Ewa W" <e...@b...wroc.pl> napisał w wiadomości
news:b4s68q$3lb$1@opat.biskupin.wroc.pl...
> Wyrazy współczucia;(
> Ja też się dłuuuuugo męczyłam z tym cholerstwem. nie jestem w stanie
> wymienić środków, których przez ten czas użwałam.
> Ale jest światełko w tunelu;)
> Ktoś mi polecił pastę Globol - biała tubka z zielonymi napisami, pudełko
> gdzieś mi się zapodziało, ale podam nazwę preparatu z tubki :
> Schaben - und Ungeziefer - Paste.
> W środku jest gęsta brązowa pasta, wyciska się ją w miejscach, gdzie
> najczęściej pojawiają się karaluchy, a więc na trasie ich spacerków;)
Ja mieszkam w bloku i miałem takie przygody pt: wchodze wieczorem do kuchni
zapalam światło a tu bo blacie jak się nie rozpieszchną te karaluchy aż się
nie dobrze robi . Powiem tak przczytałem że te wszystkie tabletki itp to nie
jest takie ok i wystarczy po prostu ne dać im pojeść czyli tak , szafki na
środek mycie podłóg , jednym słowem żadnego okruszka , wieczorem żadnego
talerza , kubka nie umytego w zlewie , chleb , bułki , wszystko co zjadliwe
szczelnie zamkniete , po 2 tygodniach koledzy Cię opuszczą bo pier.... taką
impreze jak nie ma nic do dzioba . Sam tak zrobiłem i jest ok nie ma ani
jednego nie ma nic do żarcia poszły sobie do innych sąsiadów kanałami
wentylacyjnymi ;-))
pozdr
tomekn