Pryszcze! help

11. Data: 2004-07-26 06:50:18

Temat: Re: Pryszcze! help
Od: "Rafał" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Szeląg" <s...@i...pl> napisał w wiadomości
news:ce180e$jc1$1@opal.icpnet.pl...
> Łoł dzięki wszystkim, nie spodziewałem sie aż takiego odezwu :))
>

> Być może coś z waszych rad zadziała.

Najlepiej roaccutane. Ale to koszt koło 3000 zł.

12. Data: 2004-07-26 17:17:33

Od: "Szeląg" <s...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

No właśnie "roaccutane" z tego co wygrzebałem ma więcej wad niż zalet, chyba
bezpieczniej bedzie mieś syfy :)

13. Data: 2004-07-26 18:42:28

Od: "Rafał" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> No właśnie "roaccutane" z tego co wygrzebałem ma więcej wad niż zalet,
chyba
> bezpieczniej bedzie mieś syfy :)

Czemu?

14. Data: 2004-07-26 21:51:32

Od: "Szeląg" <s...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Sorry Rafał za wiadomość na priv, miało iśc tutaj.
Dla wszystkich zainteresowanych wysyłam to co niechcący do Rafała :)
----
Znalazłem to w necie na temat "Roaccutane"
http://www.sfd.pl/temat113750/

a w kilku innych miejscach przeczytałem że jest może i skuteczny ale
szkodliwy, chociaż jak wiadomo każda zapytana osoba ma inne zdanie.

Co prawda dla mojej znajomej to może być jedyna nadzieja, ale ona brała już
różne tabsy i to napewno zostawiło jakiś ślad w organiźmie i wątrobie,
dobicie sie Roaccutane to może nie być dla niej za dobre
Pozdrawiam.

15. Data: 2004-07-27 07:21:19

Od: "Rafał" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> różne tabsy i to napewno zostawiło jakiś ślad w organiźmie i wątrobie,
> dobicie sie Roaccutane to może nie być dla niej za dobre

Tak!
Jeśli brała wcześniej leki doustne to ma pecha.
Organizm musi być zdrowy.
Bo ten lek zniszczy każdego, ale na krótko.
A co do skutków ubocznych to naciągane bzdury. Roche twierdzi, że 77%
pacjentów leczonych tym lekiem nie powinno go brać. Accutane w Ameryce jest
rozrzucany na wszystkie strony - stąd te przypadki. W Europie lekarze,
wiedzą co to za lek - uchodzi za najsilniejszy (ze wszystkich lekarstw, są
jeszcze podobne).
Badania trzeba robić co miesiąc.
Po mimo to, polecam lek, to efekt jest imponujący i zadowoli każdego.

16. Data: 2004-07-27 18:38:08

Od: "Basiek" <smilingdolphin_nospam@nospam_wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Polemizowal bym!

Ja tez. U mnie po tej masci bylo jeszcze gorzej. Pewnie zalezy od pacjenta.
Pozdrawiam.
Basiek.

17. Data: 2004-07-27 19:11:31

Od: "Rafał" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Basiek" <smilingdolphin_nospam@nospam_wp.pl> napisał w
wiadomości news:ce67ec$aja$1@opal.icpnet.pl...

> Ja tez. U mnie po tej masci bylo jeszcze gorzej. Pewnie zalezy od
pacjenta.
> Pozdrawiam.
> Basiek.

To zależy, opalałeś się?

18. Data: 2004-07-28 07:31:56

Od: Hektor <m...@N...alternatywa.net> szukaj wiadomości tego autora

"Rafał" <s...@o...pl> napisał(a) wnews:ce69nk$5pe$1@news.onet.pl:

> To zależy, opalałeś się?

Lekarz zalecil stosowanie tej masci na noc, na przemian z taka co mi
zrobili w aptece. Nie lerze i sie nie opalam. Ale wiadomo upal i chcac nie
chcac sie opala czlowiek. Wiec? Czy to ma tak "zgubne" dzialanie? :)
Przeciez lekarz wie ze lato jest to mogl przepisac taki lek co nie koliduje
ze Sloncem :)

--
Pozdr. Hektor

19. Data: 2004-07-28 08:01:57

Od: "Basiek" <smilingdolphin_nospam@nospam_wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> chcac sie opala czlowiek. Wiec? Czy to ma tak "zgubne" dzialanie? :)
> Przeciez lekarz wie ze lato jest to mogl przepisac taki lek co nie

A ja stosowalam te masc w zimie i z pewnoscia sie nie opalalam. Nic to
jednak nie zmienilo.
Pozdrawiam.
Basiek.

20. Data: 2004-07-28 19:07:44

Od: "Rafał" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Basiek" <smilingdolphin_nospam@nospam_wp.pl> napisał w
wiadomości news:ce7mhj$hgf$1@opal.icpnet.pl...

> koliduje
>
> A ja stosowalam te masc w zimie i z pewnoscia sie nie opalalam. Nic to
> jednak nie zmienilo.
> Pozdrawiam.
> Basiek.

Producent mówi, że można się opalać. Ale skład leku wskazuje na to że nie za
bardzo, bo może to zaostzryć trądzik.
Najlepiej stosować go z czymś innym, np. tetracycliną...

sterovag
Folik
Przepuklina pachwinowa - czy tylko operacjne leczenie?
Środki do wybielania zębów
zaswiadczenie o zdolnosci do studiowania - gdzie? (wawa)