Przebierańcy na granicy.

1. Data: 2021-11-17 09:35:41

Temat: Przebierańcy na granicy.
Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

To jest oczywiste, kto niszczy granicę. Ludzie, którzy naprawdę chcą być
PRZYJĘCI, nigdy tego nie zrobią przecież. Białoruski specnaz niszczy
granicę w osłonie ,,medialnej" z kobiet i dzieci. I tyle w temacie.

https://businessinsider.com.pl/gospodarka/kryzys-na-
granicy-specnaz-na-granicy-z-polska-general-mowi-co-
to-oznacza/v74jzzm

--
XL Homoseksualizm NIE JEST wrodzony:

2. Data: 2021-11-17 18:58:24

Temat: Re: Przebierańcy na granicy.
Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 17.11.2021 o 09:35, XL pisze:
> To jest oczywiste, kto niszczy granicę. Ludzie, którzy naprawdę chcą być
> PRZYJĘCI, nigdy tego nie zrobią przecież. Białoruski specnaz niszczy
> granicę w osłonie ,,medialnej" z kobiet i dzieci. I tyle w temacie.

Hmmm... czyli to specnaz. No ok...
Czyli to nie rodziny terrorystów z dziećmi?

Czyli już nic nie masz przeciwko żeby te rodziny z dziećmi wpuścić?
No bo skoro to nie oni atakują, tylko białoruski specnaz...

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

3. Data: 2021-11-17 19:48:53

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kviat <k...@n...dla.spamu.pl> wrote:

> Hmmm... czyli to specnaz. No ok...
> Czyli to nie rodziny terrorystów z dziećmi?

O, to ty mnie czytasz. Miłe.

> Czyli już nic nie masz przeciwko żeby te rodziny z dziećmi wpuścić?
> No bo skoro to nie oni atakują, tylko białoruski specnaz...

Ile osobistych zaproszeń i miejsc u siebie naszykowałeś, tylu zgadzam się
do Polski wpuścić. Reszta ma spanie, żarcie, wizy i azyl białoruski. I nie
są już uchodźcami - Białoruś jest bezpiecznym krajem, podopiecznym
mocarstwa Putina, nie ma tam wojny ani nikt ich tam nie prześladuje. W
przerwach miedzy teatrem na granicy idą na ciepły nocleg, papu i spanko,
piją darmowe piwko i czekają na zaproszenie od Niemców. Aha, ,,korytarza"
nie bedzie, co to, to nie, o tym niech lewica nawet nie marzy. To se
nevrati. Samoloty naokoło - najlepiej nad Bałtykiem, a może i Czesi, po
starej znajomosci z Hitlerem, je przepuszczą.
Dlatego Polska nie ma obowiązku wpuszczania darmozjadów.
Ale zawsze możesz ile chcesz zaprosić do siebie na utrzymanie.
Pokaż, na co cię stać. I puść parę k..w dla efektu.

--
XL Homoseksualizm NIE JEST wrodzony:

4. Data: 2021-11-18 20:17:49

Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 17.11.2021 o 19:48, XL pisze:

> O, to ty mnie czytasz. Miłe.

Jak tam ci idzie odstawianie?

Cieszę się, że moje komentarze do twoich głupot sprawiają ci przyjemność.

> Ile osobistych zaproszeń i miejsc u siebie naszykowałeś, tylu zgadzam się
> do Polski wpuścić.

Trudno policzyć.
Niestety wbrew mojej woli rządy przeznaczają te środki na miejsce do
spania dla funkcjonariuszy obcego państwa watykańskiego.

> Białoruś jest bezpiecznym krajem,

To się tam przeprowadź. Czas w końcu przestać żyć w strachu przed
lewakami i gejami w niebezpiecznej Polsce.
Prawactwo to w ogóle jakieś takie lękliwe jest. Wszystkich się boją.

> podopiecznym
> mocarstwa Putina,

I twojego zleceniodawcy.

> nie ma tam wojny ani nikt ich tam nie prześladuje.

W przeciwieństwie to polskiego katotalibstwa.
Normalnie raj dla emigrantów. Nie to co Polska.

> Dlatego Polska nie ma obowiązku wpuszczania darmozjadów.

Niby nie ma, a funkcjonariuszy kościelnych wpuściła.

> Ale zawsze możesz ile chcesz zaprosić do siebie na utrzymanie.
> Pokaż, na co cię stać. I puść parę k..w dla efektu.

Wolałbym utrzymywać ich, niż darmozjadów w czarnych sukienkach.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

Durczoka pamięci żałobny rapsod.
Basiu, matko Polko, ratuj te dzieciaki!