Cytat z dzisiejszego Korwina

1. Data: 2007-04-17 17:40:45

Temat: Cytat z dzisiejszego Korwina
Od: Przemysław Dębski <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Najbardziej zdumiewające w całej aferze z aborcją jest to, że miesza
się w to Kościół katolicki - choć my, chrześcijanie, wierzymy w życie
wieczne - i to czy człowiek umrze 70 lat wcześniej czy później nie robi
zasadniczej różnicy"

za http://korwin-mikke.blog.onet.pl/

Na post po zbóju zaprosił
P.D.

2. Data: 2007-04-17 19:07:08

Temat: Re: Cytat z dzisiejszego Korwina
Od: tren R <t...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Przemysław Dębski napisał(a):
> [...]
> się w to Kościół katolicki - choć my, chrześcijanie, wierzymy w życie
> wieczne - i to czy człowiek umrze 70 lat wcześniej czy później nie robi

dzieci wyabortowane sa niechrzczone

--
http://patrz.pl/trener
SOBIEKRÓL

3. Data: 2007-04-17 19:45:26

Temat: Przebiłem Korwina! ; P
Od: "Sky" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "tren R" <t...@p...pl> napisał w wiadomości

> dzieci wyabortowane sa niechrzczone

Jeden z posłów PO -zagorzały zwolennik zmiany konstytucji po
Marko-Jurkowemu- zarzekał się wczorajszą nocą w TV iż on jest "za" bowiem
jest katolikiem[chrześcijaninem] od urodzenia [a nie od chrztu?!]
Zastanawiam się dlaczego nie twierdzi że jest katolikiem i chrześcijaninem
od poczęcia...
skoro toż miało miejsce w środowisku wodnym
-w dodatku [PO]błogosławionym... ;)

Nie prościej chrzcić dzieci przed urodzeniem święcąc wody płodowe? ;)
Wszak człowiek jest nim ponoc od poczęcia[a nie dopiero po narodzinach] -a
ponieważ przypadki poronień nie są żadkie -więc takie powszechne zagrożenie
życia "nienarodzonych ludzi" powinno być mocną przesłanką teologiczną do
chrzczenia dzieci już na etapie życia płodowego! ;)
Po co uciekać w jakieś teologizmy typu "chrzest krwi" skoro tak łatwo jest
ochrzcić człowieka już zanużonego w wodzie... ;)

Kropienie "brzuchów" powinno wystarczyć...
w końcu nie wymagajmy iniekcji wody święconej...w okolice płodu... ;)

4. Data: 2007-04-17 19:49:38

Od: Przemysław Dębski <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

tren R napisał(a):

> dzieci wyabortowane sa niechrzczone

Czyli idą do piekła ?

Na post po zbóju zaprosił
P.D.

5. Data: 2007-04-17 19:58:06

Temat: Re: Przebiłem Korwina! ; P
Od: Przemysław Dębski <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Sky napisał(a):
> [...]
> od poczęcia...
> skoro toż miało miejsce w środowisku wodnym

Chrzest dziecka oznacza jego narodziny dla kościoła (wg.kk).
Jakkolwiek głupio by to nie brzmiało, ów poseł urodził się jako katolik
w momencie chrztu :)

Na post po zbóju zaprosił
P.D.

6. Data: 2007-04-17 20:42:13

Od: "Sky" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Przemysław Dębski" <p...@g...pl> napisał w wiadomości

> Chrzest dziecka oznacza jego narodziny dla kościoła (wg.kk).
> Jakkolwiek głupio by to nie brzmiało, ów poseł urodził się jako katolik
> w momencie chrztu :)

O tym to piszą w KK a co się dzieje z wyabortowanymi to już nie? ;)

Na post po zbóju zaprosił
Sky
;)

PS: no to co z tym chrztem nienarodzonych "w końcu też już ludzi"? ;P

7. Data: 2007-04-17 20:49:26

Od: Flyer <f...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Sky; <f0383r$u97$1@news.onet.pl> :

> [...]
> Marko-Jurkowemu- zarzekał się wczorajszą nocą w TV iż on jest "za" bowiem
> jest katolikiem[chrześcijaninem] od urodzenia [a nie od chrztu?!]

Od urodzenia, to on jest grzesznikiem vide "grzech pierworodny". ;)

Flyer
--
gg: 9708346
http://flyer.uczucia.com.pl/

8. Data: 2007-04-17 20:52:40

Od: "Sky" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Sky; <f0383r$u97$1@news.onet.pl> :

> Od urodzenia, to on jest grzesznikiem vide "grzech pierworodny". ;)

A nie od poczęcia?! ;P

9. Data: 2007-04-17 20:53:08

Od: tren R <t...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Czyli idą do piekła ?

raczej do wiadra

--
http://patrz.pl/trener
SOBIEKRÓL

10. Data: 2007-04-17 21:02:18

Od: Przemysław Dębski <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Sky napisał(a):
> Użytkownik "Przemysław Dębski" <p...@g...pl> napisał w wiadomości

> bowiem
> chrześcijaninem
>
> O tym to piszą w KK a co się dzieje z wyabortowanymi to już nie? ;)

Zastanawiałeś się, dlaczego nie twierdzi, że jest katolikiem i
chrześcijaninem od poczęcia - więc chciałem pomóc ci w tej kwestii.
Jakoś nie wyczułem, że pytając dlaczego poseł twierdzi iż jest
katolikiem od urodzenia, pytałes dlaczego KK nie pisze co się dzieje z
wyabortowanymi - sorry - mój błąd :)

Na post po zbóju zaprosił
P.D.

W Usiech
EU_lalce ku rozrywce
KSIEZNICZKA
Pewnemu znanemu człowiekowi przytrafiła się irytująca przygoda.
Granice brudu - nerwica czystości