Przebita blona bebenkowa...

1. Data: 2004-08-17 19:01:18

Temat: Przebita blona bebenkowa...
Od: "Jakub Jewuła" <b...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Wczoraj czyszczac ucho patyczkiem z wata niechcacy palnalem
sie druga dlonia w reke trzymajaca patyk. W efekcie mam przebita
blone bebenkowa. Bylem u laryngologa - mam opatrunek z jakiejs
masci. Za tydzien mam miec zakaldana "folie na blone" (cokolwiek
to znaczy) ktora ma wspomoc zrosniecie sie blony bebenkowej... .

Jak duza jest szansa na zrosniecie sie uszkodzonej blony?
Uszkodzenie ma ponoc ksztalt trojkata (od dolu blony).

Bede wdzieczny za kilka slow otuchy ;)
W archiwum nic nie ma...

Skaner bębnowy, powiększenia z diapozytywów
fotorealistyczne wydruki barwne i czarno-białe.
www.skanowanie.com.pl

2. Data: 2004-08-18 06:18:56

Temat: Re: Przebita blona bebenkowa...
Od: "Dilbercik" <n...@m...maila.pl> szukaj wiadomości tego autora

Na Twoje szczescie do focenia i skanowania pardziej potrzebny dobry wzrok...

Pocieszylem ?

Michal

3. Data: 2004-08-18 06:27:00

Od: "Jakub Jewuła" <b...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Na Twoje szczescie do focenia i skanowania pardziej potrzebny dobry
> wzrok...
>
> Pocieszylem ?

Na to juz wpadlem sam, pocieszenie umiarkowane.

4. Data: 2004-08-18 06:59:12

Od: "annais" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jakub Jewuła" <b...@s...com.pl> napisał w wiadomości

> Jak duza jest szansa na zrosniecie sie uszkodzonej blony?
> Uszkodzenie ma ponoc ksztalt trojkata (od dolu blony).
>
> Bede wdzieczny za kilka slow otuchy ;)
> W archiwum nic nie ma...

U mnie doszlo do perforacji blony w wyniku zapalenia ucha. Po kuracji trzema
roznymi antybiotykami blona sie zrosla. Nie wiem jednak jak jest w przypadku
uszkodzenia mechanicznego:(
Zycze szybkiego powrotu do zdrowia.
pozdr.
Ania