Przechowywanie - opakowania

31. Data: 2005-08-29 21:24:49

Temat: Re: Przechowywanie - opakowania
Od: Julka <s...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ewa 'Srebrna' Marczyńska-Goldstein wrote:

> [...]
Pudelka maja w tym momencie zasadnicza wade,
> mianowicie nie kompresuja sie, jezeli w jakims trzymane jest 15
> koraliczkow konkretnego typu (szklane przezroczyste z niebieskimi
> prazkami) i po jakism czasie wszelkie opakowania twarde zaczynaja
> nadmuchiwac kubature ;> Dlugo uzywalam pudelek po tiktakach, ale ilez
> mozna zjesc tiktakow (1) oraz ile mozna tym zajac przestrzeni (2)?

:)

> Probowalam, ale chyba akurat mialam pecha. W ogole wystepuja takie
> rzeczy w naturze? Dobrze wiedziec...

Występują, nie orientuję się w tym momencie, gdzie dokładnie co jest, bo
mało ostatnio bywam w takich sklepach (do czasu, remont na horyzoncie),
ale da się czasem coś takiego ułowić. Może jeszcze spróbuj spytać na
Hożej w sklepie z elektroniką, może coś mają, albo doradzą, gdzie to
dostać. Oprócz tego w ikei są w dziale dla dzieci takie płaskie pudełka
(format A4) z przegródkami- całkiem niezłe na większe koraliki i dają
się układać w stabilne stosy.

> Ikeowych uzywam jako opakowania zbiorczego, w jednej mam same koraliki
> nieprzezroczyste, w jednej same metaliczne etc.

:)
Ja aż tyle ich nie mam, ale zbiór niestety rośnie ;)
na szczęście takich w torebkach/ na sznurkach mam niewiele. Mam też
wypełnione jakąś drobnicą dwie czy trzy fiolki po plussszach, ale tam to
kopciuszka potrzeba do uporządkowania ;)

Pozdrawiam
Julita

--
http://www.galeria.szpilka.prv.pl
http://galeriaszpilka.blox.pl

FAQ pl.rec.robotki-reczne:

32. Data: 2005-08-30 19:48:56

Od: Ewa 'Srebrna' Marczyńska-Goldstein <e...@h...eu.org> szukaj wiadomości tego autora

On 2005-08-29, Julka <s...@t...pl> wrote:
> Występują, nie orientuję się w tym momencie, gdzie dokładnie co jest, bo
> mało ostatnio bywam w takich sklepach (do czasu, remont na horyzoncie),

Leroy-Merlin, dzisiaj odwiedzony. Wieloszufladkowe (5 albo 6), kazda
szudladka pocieta na kawalki, chyba po 6. Razem 35 zlotych za szafeczke.
Na razie sie nie skusilam.

> [...]
> wypełnione jakąś drobnicą dwie czy trzy fiolki po plussszach, ale tam to
> kopciuszka potrzeba do uporządkowania ;)

To sie u mnie nazywa "ofiary peknietej torebki", czyli cosie, ktore
uciekly ze swojego natywnego opakowania, bylo ich po dwa, byly wmieszane
w cos innego (kilka odlowionych w torebkach nabytych z qnsztu ;)),
wyjete z jakiejs ozdoby i ogolnie zaginione. Upchniete w kilku pudelkach
po tiktakach (w tubkach po pluszzzu mam cekiny :>). Na kopciuszkowanie
swietnie jest nuec pudelka po modelinie, takie dzielone na 6, pudelka po
landrynkach (drazetkach), opakowania po kremie nivea. Oraz zapalenia
gardla lub inna paskude trzymajaca w lozku. Wysypuje sie porcje
jednowarstwowa na pokrywke od landrynek, bierze dluga igle i wyciaga np.
wszystkie rureczki, wszystkie metaliki, wszystkie silverline i rozklada.
A potem dany rodzaj na nastepne podzialy.
Mnostwo czasu zabija i potem nagle ma sie z "trzech fiolek
niewiadomoczego" mnostwo malych torebeczek/fioleczek ladnie podzielonych
koraliczkow. Poza tym niektore moga sie zgadzac typem i kalibrem z juz
posiadanymi w innych opakowaniach.

Jezeli chodzi o koraliki z empiku, to porownalam cenowo/wagowo z qnsztem
i niestety, do rayherowych raczej nie wroce, chyba ze mi zabraknie
czegos straszliwie specyficznego. 17 gramow za 5/6 zlotych, a 20 gramow
za 2/3 zlote to przy mojej skali zakupow duza roznica.

--
Ewa 'Srebrna' Marczynska-Goldstein
ewa . hihot . eu . org

schemat do brakujacego tatty teddy