Przeczulica!!!

1. Data: 2006-10-14 11:53:58

Temat: Przeczulica!!!
Od: "r.sos" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
jestem po urazie rdzenia kręgowego /c5-c6/ - mam przeczulice na szczęście
tylko rąk, a może na nieszczęście rąk. Czy ktoś ma pomysł jak sobie z tym
radzić?
pozdrawiam

Nicolla

2. Data: 2006-10-15 14:19:49

Temat: Re: Przeczulica!!!
Od: "Mr.FX" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> tylko rąk, a może na nieszczęście rąk. Czy ktoś ma pomysł jak sobie z tym

Oswoić (wiem, łatwo powiedzieć/napisać). Długo jesteś po urazie?
Ja przez pierwsze lata, głównie pierwszy rok też miałem przeczulicę
ale tylko w prawej ręce (w lewej nie miałem czucia i do dzisiaj jest
słabsza i słabe czucie bólu, ciepła/zimna). W zamian w palcach w prawej
miałem taką przeczulicę, że czułem dotyk jak ktoś jeszcze nie dotknął,
tylko zbliżył cokolwiek na odległość kilku mm od palców. Przy najmniejszym
kontakcie ból był okropny. Obcinanie paznokci to dopiero był prawdziwy
horror. Z czasem się uspokoiło, do teraz są to wrażliwsze miejsca, ale
nie ma z nimi żadnego problemu.

--
Mr.FX [ myryfykysy ]

3. Data: 2006-10-15 14:28:42

Od: "r.sos" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> kontakcie ból był okropny. Obcinanie paznokci to dopiero był prawdziwy
> horror. Z czasem się uspokoiło, do teraz są to wrażliwsze miejsca, ale

Jestem dopiero (albo aż ) rok po wypadku.
Trafnie opisales swoje odczucia moje sa bardzo zbliżone. Ja także mam
większą przeczulice w prawej ręce. obicnanie paznokci mycie rąk itd.
sprawiają okropny ból ...
Rzeczywiscie perspektywa oswojenia się jest malo optymistyczna
pozdrawiam
Nicolla

4. Data: 2006-10-16 11:01:12

Od: "LM" <l...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "r.sos" <r...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> tylko rąk, a może na nieszczęście rąk. Czy ktoś ma pomysł jak sobie z tym

Przedyskutuj z lekarzem - sporo może zdziałać potas + witamina B, ale to
trzeba pod kontrolą, żeby nie przedobrzyć

LM

Parkowanie
Jak się bronić w sądzie pracy.
poszukiwany grafik
Proszę o pomoc, adres Kliniiki, specjalisty autorytet w dyskopatii.
KOnferencje