Przedluzenie prawo jazdy

1. Data: 2004-06-26 12:03:23

Temat: Przedluzenie prawo jazdy
Od: "pluton" <z...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

Ze wzgledu na okulary mam terminowe prawo jazdy,
na 5 lat. Wlasnie musze je przedluzac, ale jak
ostatni kretyn poszedlem sie zbadac do okulisty,
zamiast sie zajac zalatwianiem spraw jak nalezy.

Czy jest tu na grupie lekarz z odpowiednimi uprawnieniami,
ktory dal by mi wlasciwy stempelek za umiarkowana
oplata ?

W gre wchodzi Warszawa, ale takze Lodz.

pozdrawiam
pluton

2. Data: 2004-06-26 13:34:34

Temat: Re: Przedluzenie prawo jazdy
Od: Marek Bieniek <a...@s...re.invalid> szukaj wiadomości tego autora

On Sat, 26 Jun 2004 14:03:23 +0200, pluton wrote:

> [...]
> Czy jest tu na grupie lekarz z odpowiednimi uprawnieniami,
> ktory dal by mi wlasciwy stempelek za umiarkowana

A wiesz, że zasadniczo Twój post jest sprzeczny z polskim prawem i
powinien trafić do abuse?

m., któremu nie zależy na tym, żeby ktoś ślepy wjechał mu w żonę lub cóś
innego.
Marek Bieniek (mbieniek na epic pl)

3. Data: 2004-06-26 13:48:46

Od: "pluton" <z...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> m., któremu nie zależy na tym, żeby ktoś ślepy wjechał mu w żonę lub cóś
> innego.

Nie wiem, kto tu jest slepy. Napisalem przeciez, ze sie zbadalem,
dostalem kwitek, ze kwalifikuje sie do bezterminowego przedluzenia,
a urzedasy powiedzialy, ze ten kwitek moge sobie zaniesc do proktologa,
zeby mi go wsadzil...

Po prostu do przedluzenia prawa jazdy nie sa potrzebne badania,
tylko stempelek.
To na wszelki wypadek, gdybys tego nie wiedzial: nie marnuj pieniedzy na
2 lekarzy, jezeli mozesz zmarnowac tylko na jednego.

pozdro
pluton

4. Data: 2004-06-26 13:49:57

Od: "C.Jola" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> On Sat, 26 Jun 2004 14:03:23 +0200, pluton wrote:
>
> m., któremu nie zależy na tym, żeby ktoś ślepy wjechał mu w żonę lub cóś
> innego.

Hmmmm...... chyba to mały błąd stylistyczny (mam nadzieję !!!) ;))
Ale zabrzmiało ciekawie...he he
--
Jola
Nakarm głodne dziecko

5. Data: 2004-06-26 14:39:34

Od: Marek Bieniek <a...@s...re.invalid> szukaj wiadomości tego autora

On Sat, 26 Jun 2004 15:49:57 +0200, C.Jola wrote:

> Hmmmm...... chyba to mały błąd stylistyczny (mam nadzieję !!!) ;))
> Ale zabrzmiało ciekawie...he he

Był to błąd z premedykacją;)

m.
Marek Bieniek (mbieniek na epic pl)

6. Data: 2004-06-26 14:41:44

Od: Marek Bieniek <a...@s...re.invalid> szukaj wiadomości tego autora

Tego nie napisałeś. Napisałeś dokładnie tak:

"Ze wzgledu na okulary mam terminowe prawo jazdy,
na 5 lat. Wlasnie musze je przedluzac, ale jak
ostatni kretyn poszedlem sie zbadac do okulisty,
zamiast sie zajac zalatwianiem spraw jak nalezy."

A następnie wystosowałes propozycję korupcyjną.

> a urzedasy powiedzialy, ze ten kwitek moge sobie zaniesc do proktologa,
> zeby mi go wsadzil...

Urzędasom szyna w...

> [...] nie marnuj pieniedzy na
> 2 lekarzy, jezeli mozesz zmarnowac tylko na jednego.

Zasadniczo sentencja nadaje się do siga:)

m.
Marek Bieniek (mbieniek na epic pl)

7. Data: 2004-06-26 14:49:02

Od: "pluton" <z...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> A następnie wystosowałes propozycję korupcyjną.

Propozycje korupcyjna to wystosowali do mnie lekarze: dawaj
szmal, to my ci damy stempelek. Nie mowie o okuliscie,
bo ten mnie zbadal, tylko o tych, co maja pieczatki.

A ja nie mam czasu lazic do nich wtedy, kiedy im wygodnie.
Wole zaplacic mniej i w terminie, ktory mnie pasuje.

Jak masz jeszzce jakies pomysly na odzwyczajenie mnie od
zycia w spoleczenstwie albo na wychowanie w trzezwosci,
czy cus, to wal loiterature na priva.

EOT

pozdro
pluton

8. Data: 2004-06-26 17:17:10

Od: "Jacek S." <o...@n...cy> szukaj wiadomości tego autora

pluton <z...@p...onet.pl> wrote:
> [...]

Tak... ale i tak to niestety wygląda - musisz znaleść lekarza z
uprawieniami, ale ten i tak ci powie, żebyś mu pokazał kwitek od okulisty
( jakoś tak - za pierwszym razem to lekarz, który mi podbijał jakoś
przeprowadził też i to badanie wzroku, choć okulistą nie był - za drugim,
już inny, kazał mi iść do okulisty na badania )
I wcale nie znaczy, że dostaniesz teraz bezterminowo... eh... No mi się tak
za którymś razem udało, ale z pieczątką w adnotacjach urzędowych ( z tyłu
prawka ) - "Jazda tylko w okularach". ( ciekawe, chyba w tych nowych nigdzie
nie wpisuje się takich rzeczy? ). A życie i tak to zweryfikowało po
swojemu - po przeprowadzce i zmianie meldunku, zmieniająć dokumenty, w tym i
prawko - pani w urzędzie zapomniała o tej adnotacji :) Ale do auta bez
szkieł i tak nie wejde.
--
Jacek S.
Action Sp. z o.o.

9. Data: 2004-06-26 19:17:29

Od: "C.Jola" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> On Sat, 26 Jun 2004 15:49:57 +0200, C.Jola wrote:

> Był to błąd z premedykacją;)

Ups..... to o nic więcej już nie pytam ;))
--
Jola
Nakarm głodne dziecko

10. Data: 2004-06-27 10:36:18

Od: "pluton" <z...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Tak... ale i tak to niestety wygląda - musisz znaleść lekarza z
> uprawieniami, ale ten i tak ci powie, żebyś mu pokazał kwitek od okulisty

Mam ten kwitek. Legalny.

> I wcale nie znaczy, że dostaniesz teraz bezterminowo...

Tzn. jakis tam androlog od chorob kopyt i racic zakwestionuje opinie
okulisty ?

> - "Jazda tylko w okularach".

tez tak mam.

pozdro
pluton

Magnez z zgaga
sperma - wlasciwosci
seronil a libido u facetow
Jakie stężenie tlenu podaje sie topielcowi?
Poparzenie słoneczne