Re: Przedstawiam: spadkobiercy Wisi

From: "Iwon\(K\)a" <i...@p...onet.pl>
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: Przedstawiam: spadkobiercy Wisi
Date: Tue, 7 Feb 2012 20:57:59 -0600
<jgk4gf$n5l$1@inews.gazeta.pl> <jgk4m8$oo9$7@node2.news.atman.pl>
<jgk4q7$o5v$1@inews.gazeta.pl> <jgk50t$oo9$8@node2.news.atman.pl>
<jgk52i$ou7$1@inews.gazeta.pl> <jgk5au$oo9$9@node2.news.atman.pl>
<jgk5f8$q86$1@inews.gazeta.pl> <jgk5u1$oo9$11@node2.news.atman.pl>
<jgk62o$s6r$1@inews.gazeta.pl> <jgk6i6$84d$2@news.icm.edu.pl>
<jgk70j$1th$1@inews.gazeta.pl> <jgk7pq$vmp$2@news.icm.edu.pl>
<jgk8nh$77e$1@inews.gazeta.pl> <jgm957$hi6$1@usenet.news.interia.pl>
<jgm9ka$a6m$1@inews.gazeta.pl> <jgm9tf$ihk$1@usenet.news.interia.pl>
<jgma3b$bdg$1@inews.gazeta.pl> <jgmaai$jcj$1@usenet.news.interia.pl>
<jgmap4$e1r$1@inews.gazeta.pl> <jgmhal$uhm$1@usenet.news.interia.pl>
<jgmtr1$g8f$1@inews.gazeta.pl> <jgrv4u$l1l$1@usenet.news.interia.pl>

"Stalker" <t...@i...pl> wrote in message
news:jgrv4u$l1l$1@usenet.news.interia.pl...

> Przez tysiące lat oznacza także lat temu raptem 30-40 :-)

i rok temu pewnie tez....moze zastanow sie ze 100 razy zanim cos napiszesz.

> To dopiero za moich szkolnych lat powoli wprowadzano "przysposobienie do
> życia w rodzinie" a to było całkiem niedawno.

ale dewianta z ciebie wyhodowano.....

> Ja nie jestem przeciwko edukacji seksualnej, tylko przeciwko edukacji
> seksualnej takiej jaką ty propagujesz (w skrócie "antykoncepcja i
> aborcja")...

w skrocie. Za bardzo skracasz. Dlatego takie androny ci wychodza, bo jakos
sie mi zdaje
ze trafiaja w inny swiatopoglad....

> I tu właśnie leży pies pogrzebany. Ty nie jesteś w stanie zrozumieć, że to
> właśnie promowana przez ciebie edukacja może być przyczyną kłopotów,
> którym podobno ma zapobiegać.

ty nie mozesz zrozumiec, ze nie jest to prawda.

> Ty mi tu tekstami z internetu wyjeżdżasz jak to w Polsce mało tej
> edukacji, tymczasem mamy świetny przykład, który wywołał totalną
> konsternację zwolenników "edukacji seksualnej". Wystarczy poszukać w
> internecie wyników akcji uświadamiającej w Wielkiej Brytanii (a akcja ta
> odbiła się głośnym echem na całym świecie).

> Wprowadzono obowiązkowe lekcje w szkołach, po czym okazało się, że liczba
> wszelkiego rodzaju niechcianych konsekwencji... wzrosła.

Qra zalaczylo link jaka byla przyczyna.....

> I biedzą się teraz "postępowcy": No jakże to tak - edukacja była, a
> niechcianych ciąż więcej? Kurde, wniosek może być tylko jeden: potrzeba
> jeszcze więcej edukacji! A akcja najnormalniej w świecie nie mogła się
> udać, bo pomylono skutek z przyczyną...

jw.
"Do urodzenia dziecka oprócz powodów emocjonalnych skłania je - według
brytyjskich mediów - polityka brytyjskiego rządu, który przez pierwsze
trzy lata po porodzie wydaje na nastoletnią matkę od 19 tys. do 25 tys.
funtów. Co roku 20 tys. nieletnich Brytyjek zaczyna dorosłe życie na
koszt państwa. W pewnych środowiskach wczesne rodzenie kolejnych dzieci
jest sposobem na życie."

> Nawet w twoich Stanach edukacja nie jest jeśli dobrze pamiętam
> obowiązkowa, a jej wprowadzaniu (bądź usuwaniu) w poszczególnych stanach
> czy miastach towarzyszą gorące spory.
> (A najlepsze jest to że ciężko jest znaleźć rzetelne informacje, bo
> opracowania wzajemnie się wykluczają)

w USA to nie ma jednego ministerstwa edukacji, wiec co innego wyprawiaja w
kalifoni a
co innego na Alasce.

> Też mi nowość :-)
>
> I to rozumiem ma być dowód na nieprawdziwość moich tez? Bo podobnie myśli
> w tym temacie Ikselka? Ciekawy sposób na dyskredytację czyjegoś zdania...

prawdziwy. A, ze ciekawy...hm. Moze i ciekawy.

> BTW: XL tyle razy ci powtarzałem, że jesteś najlepszą antyreklamą własnych
> poglądów :-)

> Wcale tak być nie musi, a wręcz może przynieść skutek odwrotny od
> zamierzonego...

> Nie z edukacją jako taką, tylko z edukacją jaką ty proponujesz...

jaka proponuje- moze nie w skrocie, a w detalach poprosze.

> Stalker, a dlaczego napiszę w poście komentującym dyrdymały jakiegoś
> profesora z linka, który podrzuciłaś

lol nie mowilam, ze Xlka z ciebie, napisz jeszcze, ze jesli po angielsku to
juz calkiem glupie musi
byc.

i.