Przedstawiam: spadkobiercy Wisi

431. Data: 2012-02-06 21:16:21

Temat: Re: Przedstawiam: spadkobiercy Wisi
Od: "Veronika" <veronika_veronika@spam_op.pl> szukaj wiadomości tego autora

news:jgpfmc$vfj$1@news.icm.edu.pl...

> A kto ją linczuje? Nie wierzyć to znaczy linczować?

No jak to kto?
Spoleczenstwo.
Oprocz Szpilki i Ikselki i Ghosta.

432. Data: 2012-02-06 21:17:17

Od: "Veronika" <veronika_veronika@spam_op.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Nie dziwię się. Od zawsze wiem, ze ludzie są głupi i bezduszni.

Nie kazdy jest Chrystusem ja ty. Nie?

433. Data: 2012-02-06 21:23:20

Od: "Veronika" <veronika_veronika@spam_op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Szpilka" <s...@s...pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik "Veronika" <veronika_veronika@spam_op.pl> napisał w wiadomości

> A jak napisze że społeczeństwo wybrało tego a tego prezydenta to od razu
> mnie stawia w pozycji rzecznika?
> Ochłoń trochę

Jakos nie widze tego linczu, no ale skoro tak twierdzisz, to pewnie masz
sprawdzone info.

434. Data: 2012-02-06 21:26:10

Od: Lebowski <lebowski@*****.net> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-02-06 21:19, było cicho i spokojnie, aż tu Paulinka jak
pierdolnie:

> Przecież to ty jesteś moim osobistym soliterem. Nie ma mnie = nie ma
> ciebie. Jak spierdolę, to z kim będziesz gadał?

hehe, z toba gadac?
A o czym mozna gadac z gowniara po ogolniaku bez krzty przyzwoitosci i
kontroli nad kompulsywna kopulacja?

435. Data: 2012-02-06 21:28:51

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 6 Feb 2012 22:17:17 +0100, Veronika napisał(a):

> Nie kazdy jest Chrystusem ja ty. Nie?

A jestem? - dzięki za ocenę :]
--

XL

436. Data: 2012-02-06 21:35:56

Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Paulinka" <p...@w...pl> napisał w
wiadomości news:jgpc17$5nh$13@node2.news.atman.pl...

> Osobiste a jakże, a publiczne? Kiedy angażuje się pracę, wysiłek i
> zainteresowanie, a potem okazuje się, że to nie było nic warte?
> Ludzie będą się odsuwać i źle myśleć, poczują się oszukani.

A ludzie to i owszem. Ale ludzie podpadaja pod internetowo-lemowska
charakterystyke.

437. Data: 2012-02-06 21:37:04

Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Paulinka" <p...@w...pl> napisał w
wiadomości news:jgpca6$5nh$14@node2.news.atman.pl...

> To chyba ten fragment społeczeństwa, który linczuje wszystkich za wszystko
> bez żadnej refleksji o tle tego wydarzenia.

Calkiem spory ten fragment, nawet tutaj jego odpryski sie odzywaja.

438. Data: 2012-02-06 21:40:39

Od: "Szpilka" <s...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "Szpilka" <s...@s...pl> napisał w wiadomości

> Jakos nie widze tego linczu, no ale skoro tak twierdzisz, to pewnie masz
> sprawdzone info.

Czytam komentarze w necie i z tego się taki obraz wyłania.

Ja nie znając prawdy ani nie bronię ani nie oskarżam. Tyle.

Sylwia

439. Data: 2012-02-06 21:42:48

Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "Veronika" <veronika_veronika@spam_op.pl> napisał w wiadomości

> Czytam komentarze w necie i z tego się taki obraz wyłania.

W telewizorni tez coraz wiecej widac.

440. Data: 2012-02-06 21:43:54

Od: "Szpilka" <s...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "Szpilka" <s...@s...pl> napisał w wiadomości

> W telewizorni tez coraz wiecej widac.

Np na karteczkach dołączanych do zniczy w Sosnowcu.

Sylwia

funfela Wisi promuje mlodziezy odpowiedzialne macierzynstwo :)
Na życzenie Szymborskiej pogrzeb będzie świecki
Szymborska nie żyje.
ORIENTACJA NEKROFILNA I BIOFILNA W KONCEPCJI RADYKALNEGO HUMANIZMU.
ACTA i GMO mają wspólny mianownik?