Przedszkola

Temat: Re: Przedszkola
Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia dzisiejszego niebożę Szpilka wylazło do ludzi i marudzi:

> No tak. Dzieci próbują wszystkiego do pewnego momentu a potem rozwiają
> zdolności w konkretnych kierunkach.
> W tej chwili ta granicą jest liceum? (może gimnazja tez już sa
> profilowane, nie wiem). A czemu nie obniżyć tego wieku np do 5 kl SP?

Mogą nie zdążyć nauczyć się dodawać w zakresie do 100 oraz poznać wszystkich
literek.

Qra

Od: "Nixe" <n...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

> W szkole muzycznej nie ocenia?

Ja tu już pisałam ogólnie o pasjach.
Akurat w muzyce jako takiej się nie produkują.

N.

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia dzisiejszego niebożę XL wylazło do ludzi i marudzi:

> Jak NIE rysowali. Ponadto dzieci same opowiadały, że np "mama/tata nie
> umie"...

Może sami w szkole dostawali pały z rysunków.

Qra

Od: "Nixe" <n...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "krys" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> Znane jest cos takiego, jak kartkówka z WF. serio, serio:-)

Ożeszwmordę. Dobrze, że matury z tego nie ma ;-)

N.

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia dzisiejszego niebożę Nixe wylazło do ludzi i marudzi:

> Chodzi mi o to, czy bębniąc w szkole na cymbałkach "Wlazł kotek na
> płotek" albo wyklejając bałwanka z waty nabrałaś takich umiejętności,
> że dzięki nim teraz "wygrywasz życie"?

Co Wy z tymi cymbałkami? Same żeśta jesteśta cymbałki!

Qra

Od: "Szpilka" <s...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Dnia dzisiejszego niebożę Szpilka wylazło do ludzi i marudzi:

> Mogą nie zdążyć nauczyć się dodawać w zakresie do 100 oraz poznać
> wszystkich literek.

Polski i matematyka zostałyby jako przedmioty obowiązkowe.
Zresztą - takie rzeczy to już w zerówce.

Sylwia

Od: "Szpilka" <s...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jak NIE rysowali.

A jak przy Tobie nie pisali tzn że nie umieli pisać. A jak na stole nie
stały liczydła tzn że nie umieli liczyć?

> Ponadto dzieci same opowiadały, że np "mama/tata nie
> umie"...

Ale czekaj, zaraz zaraz. Zaczęło się od poprawnego chwytu kredki chyba?

Sylwia

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia dzisiejszego niebożę Nixe wylazło do ludzi i marudzi:

> Użytkownik "krys" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> Ożeszwmordę. Dobrze, że matury z tego nie ma ;-)

A że są studia, już nie wystarczy?

Qra

Od: "Nixe" <n...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Co Wy z tymi cymbałkami? Same żeśta jesteśta cymbałki!

Alerzeco?
http://pl.wiktionary.org/wiki/cymba%C5%82ki
Nawet w przykładzie jest o szkole ;-)

A tutaj za SJP
http://sjp.pwn.pl/slownik/2449940/cymbałki

N.
[kuna, straszą mnie tu za plecyma, że niedługo nie będzie można żadnych
linków podawać, bo wsadzą do więzienia ;-]

Od: "Iwon\(K\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"XL" <i...@g...pl> wrote in message

> Ale wiesz, że bzdurne dogmaty swiadczą o ich autorze?

a wiesz, ze dziala to w dwie strony? lol

i.
> --
> XL

no niestety
Pogoda na zabijanie przewodnik katolicki
Psychopaci - kolejny krok w ewolucji?
Re: Kawalek
Kawalek