Przedwczesny problem

1. Data: 2004-10-25 09:19:53

Temat: Przedwczesny problem
Od: "Tomek" <s...@z...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam spory problem jestem z zona 4 miesiace po slubie. I mam ciagle ten sam
staly problem a mianowicie przedwczesny wytrysk. Niestety nic nie pomaga ani
tantra ani prezerwatywy opozniajace wytrysk. Przed slubem rowniez mialem ten
problem jednak mialem nadzieje ze po slubie i wspolnym mieszkaniu i
uregulowaniu czestosci kontaktow seksualnych sie to w jakis sposob
ureguluje.
Prosze mi powiedziec do jakiego lekarza powinienem sie z tym problemem
zglosic lub ewentualnie jakie sa inne metody leczenia takiego problemu.
Dziekuje bardzo za odpowiedz.

2. Data: 2004-10-25 11:43:33

Temat: Re: Przedwczesny problem
Od: nonnocere <madziach1@_bezspamu_gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Tomek wrote:

> Prosze mi powiedziec do jakiego lekarza powinienem sie z tym problemem
> zglosic lub ewentualnie jakie sa inne metody leczenia takiego problemu.
> Dziekuje bardzo za odpowiedz.

Najlepiej by było uderzyć od razu do seksuologa. Przyjmują również w
ramach kontraktu z NFZ. Możesz poszukać w swoim rejonie odpowiedniej
poradnii.
Leczenie zależy od przyczyny, a te mogą być różne (zarówno somatyczne
jak i psychiczne). Także najlepiej jakby to ocenił specjalista. Ważne
abyście wspólnie starali sobie z tym poradzić, byś miał z jej strony
wsparcie. Do seksuologa dobrze też razem pójść.
--
Pozdrawiam, Magdalena S. + Maciuś ur. 28.09.04
"Gdy rodzi się dziecko, Twój świat się kończy,

WiFi a zdrowie ???
nystatyna na co?
problem z zębem
Stany nerwowe u dziecka