Przekąska bez cukru

21. Data: 2007-10-13 18:20:37

Temat: Re: Przekąska bez cukru
Od: Stalker <t...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

BBjk napisał(a):

> Na jesień/zimę ciepły wypełniacz brzuszka, czyli niewielką
> grzankę-zapiekankę z czymś, co lubi.
> Wieczorem przygotowujesz, rano podgrzewasz.

Dzięki wszystkim za rady, ale płatki na mleku odpadają, a my chyba
pójdziemy w kierunku jakichś pasztecików, albo np. kiełbaske w cieście

Pozdrowienia Stalker

--
Hania 2004-03-08, Antek 2006-07-07
http://picasaweb.google.pl/TomaszLaczkowski

22. Data: 2007-10-14 09:49:26

Od: Theli <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Stalker pisze:

> Dzięki wszystkim za rady, ale płatki na mleku odpadają, a my chyba
> pójdziemy w kierunku jakichś pasztecików, albo np. kiełbaske w cieście

I zje niedlugo potem normalne sniadanie?

th

23. Data: 2007-10-14 11:49:38

Od: Stalker <t...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Theli napisał(a):
> Stalker pisze:

> I zje niedlugo potem normalne sniadanie?
>
> th

Oj, zje i jeszcze o dokładkę poprosi :-)

Stalker

24. Data: 2007-10-14 18:44:14

Od: Theli <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Stalker pisze:

> Oj, zje i jeszcze o dokładkę poprosi :-)

A to przepraszam :) Mialam watpliwosci bo pomyslalam sobie, jak by to
bylo gdyby problem dotyczyl mnie jako dziecka :)

th

Rama Creme Fine
prośba o opinie
krewetki