Przekładnia DSG za i przeciw

1. Data: 2015-01-02 16:13:13

Temat: Przekładnia DSG za i przeciw
Od: Jacek <k...@a...com> szukaj wiadomości tego autora

Przymierzam się do Skody Superb z automatyczną skrzynią. Dostępne są
tylko skrzynie DGS dwusprzęgłowe. Co sądzicie o tej skrzyni? Więcej
plusów, czy minusów?
Przy okazji silnik 2,0 TDI CR 140 KM. Jakieś za/przeciw?
pozdrawiam i Dosiego Roku 2015
Jacek

2. Data: 2015-01-02 16:32:55

Temat: Re: Przekładnia DSG za i przeciw
Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

Pan Jacek ni z gruszki, ni z pietruszki napisał:

> [...]
> plusów, czy minusów?
> Przy okazji silnik 2,0 TDI CR 140 KM. Jakieś za/przeciw?

Moim zdaniem najważniejsze, by dobrze się zastanowić i nie dać się
wpuścić w maliny.

> pozdrawiam i Dosiego Roku 2015

A to co innego. Do takich życzeń, to i ja się przyłączam.

My, ogrodnicy, żyjemy właściwie dla przyszłości; jeśli kwitną nam
róże, myślimy o tym, że w przyszłym roku zakwitną jeszcze lepiej, a
że za jakieś dziesięć lat wyrośnie z tego świerczka drzewo -- gdyby
tylko tych dziesięć lat było za mną! Chciałbym już widzieć jakie będą
te brzózki za pięćdziesiąt lat. To właściwe, to najlepsze przed nami!
Każdy następny rok doda nam wzrostu i piękna. Dzięki Bogu, że znowu
będzie rok dalej.

Zamiast samemu coś ględzić, posłużyłem się słowami Karela Čapka ("Rok
Ogrodnika", wyd. pol. Warszawa 1986), co w jakimś tam stopniu nawiązuje
do tematu pytania.

--
Jarek

3. Data: 2015-01-02 16:33:23

Od: johnny <j...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-01-02 16:13, Jacek się nawąchał Bog wie czego:
> [...]
> plusów, czy minusów?
> Przy okazji silnik 2,0 TDI CR 140 KM. Jakieś za/przeciw?

Bezwzględnie bierz tego Superba z automatem i oczywista oczywistość, że
z silnikiem TDI. Ma to kolosalne znaczenie w momencie, gdy obsadzisz
furę kwiatkami ;-)

4. Data: 2015-01-02 23:49:43

Od: wolim <n...@p...tu> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-01-02 o 16:13, Jacek pisze:
> [...]
> plusów, czy minusów?
> Przy okazji silnik 2,0 TDI CR 140 KM. Jakieś za/przeciw?

Wszystko zależy od tego, ile kobiałek truskawek wejdzie do bagażnika.
Bierz tę z większym bagażnikiem, zawsze to na jednym kursie na plac
będzie większy zarobek :)

Pozdrawiam,
MW

Spalinowy rozdrabniacz do gałęzi (shredder)
Gwiazdka ode mnie
Tulipany
In Search of 2015 CUNT?
pestkówka