Przemiana materii.

1. Data: 2003-06-24 14:49:04

Temat: Przemiana materii.
Od: "Orion1410" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mija 2 lata od urodzenia dziecka, a ja wciaz nie moge schudnac.
Przed ciaza moja waga optymalna wynosila 52kg przy wzroscie 153cm,
natomiast teraz, pomimo drakonskich diet oraz cwiczen waga nie moze spasc
ponizej 59kg.
Czy przyczyna tych problemow moze lezec po stronie zmienionych hormonow? Czy
moze jakis inny czynnik, ktorego nie wzielam pod uwage.

pzdr

Ania

2. Data: 2003-06-24 20:20:26

Temat: Re: Przemiana materii.
Od: "Mrowka" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Orion1410" <p...@i...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> Przed ciaza moja waga optymalna wynosila 52kg przy wzroscie 153cm,
> natomiast teraz, pomimo drakonskich diet oraz cwiczen waga nie moze spasc

A jaka to dieta?Ta drakonska?

> Czy przyczyna tych problemow moze lezec po stronie zmienionych hormonow?
Czy
> moze jakis inny czynnik, ktorego nie wzielam pod uwage.

Jasne ze moze to byc wina hormonow.Moze trzebaby sie przebadac pod tym
katem?

Pozdrawiam.Magda

3. Data: 2003-06-24 20:44:23

Temat: Odp: Przemiana materii.
Od: "Asia" <e...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Też mnie to ciekawi co to za dieta? Może za duzo słodyczy, albo za duże
pomieszanie tłuszczów ze słodyczami, no albo faktycznie wina hormonów.
Ja wróciłam po ciąży bez problemu do poprzedniej wagi, jedząc zaledwie tyle
bym nie była głodna.
Asia

4. Data: 2003-06-24 22:32:20

Od: "Mrowka" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Asia" <e...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> pomieszanie tłuszczów ze słodyczami, no albo faktycznie wina hormonów.
> Ja wróciłam po ciąży bez problemu do poprzedniej wagi, jedząc zaledwie

Ja podobnie.Do tego "rzucilam"pieczywo i ograniczylam slodycze.Codziennie
jest sporo owocow i staram sie nie najadac na noc.Generalnie robie wszystko
aby sie nie napychac tylko zaspokajac glod.
Aa i nie pije napojow gazowanych i innych slodkich,tylko wode .

Pozdrawiam.Magda

5. Data: 2003-06-25 00:00:42

Od: "justyp" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

.
> Przed ciaza moja waga optymalna wynosila 52kg przy wzroscie 153cm,
> natomiast teraz, pomimo drakonskich diet oraz cwiczen waga nie moze spasc
> ponizej 59kg.

Może spowolniłaś przemianę materii właśnie owymi drakońskimi dietami- to
częste.

cytologia - zastrzezone??
przeciwciała
coś mnie chyba pogryzło...
cos przedłużającego stosunek..
harmonet: po jakim czasie kobieta jest zabezpieczona?