Re: Przemoc adminów Sieci, ciąg dalszy historii.

Data: 2019-04-12 12:10:06
Temat: Re: Przemoc adminów Sieci, ciąg dalszy historii.
Od: LeoTar Gnostyk <l...@g...com>

-------------

------------
-----------

> Normalna procedura.. Dziwi tylko trochę ten pośpiech w jakim
> zlikwidowano Twoją stronę.

W mailu nie podano kto zawiadomił o rzekomo "niewłaściwych" treściach na
mojej stronie ani też na podstawie jakiego paragrafu obowiązującego w RP
prawa dokonano likwidacji tejże strony.

Ponadto spółka interia.pl nie wywiązała się z zawartej ze mną umowy
handlowej oraz naraziła mnie na straty wizerunkowe traktując mnie
samowolnie jak przestępcę.

Coś z tym pasztetem muszę zrobić. Czy ma ktoś jakiś pomysł?

LeoTar Gnostyk