Re: Przemoc adminów Sieci, ciąg dalszy historii.

Data: 2019-04-13 12:44:30
Temat: Re: Przemoc adminów Sieci, ciąg dalszy historii.
Od: LeoTar Gnostyk <l...@g...com>

-------------

------------
-----------

> Jest ustawa "o ochronie danych osobowych", Ty zdaje się ją naruszyłeś
> ujawniając publicznie personalia.

Znaczy się oszust może mnie oszukiwać w świetle prawa ustanowionego
przez organ ustawodawczy a mnie nie jest wolno ujawnić go z imienia i
nazwiska? Czy tak ma wyglądać sprawiedliwość społeczna? Przecież Ty
promujesz chory system.

> Nic, możesz ich podać do sądu, ale to raczej czysta strata czasu i kasy.

Wykroczeniami przeciwko bezpieczeństwu Państwa zajmują się ABW,
Prokuratura i inne powołane do tego celu instytucje, a nie lewoskrętne sądy.

LeoTar Gnostyk