Re: Przemoc adminów Sieci, ciąg dalszy historii.

Data: 2019-04-13 14:25:26
Temat: Re: Przemoc adminów Sieci, ciąg dalszy historii.
Od: Trybun <M...@j...ru>

-------------

------------
-----------

> Znaczy się oszust może mnie oszukiwać w świetle prawa ustanowionego
> przez organ ustawodawczy a mnie nie jest wolno ujawnić go z imienia i
> nazwiska? Czy tak ma wyglądać sprawiedliwość społeczna? Przecież Ty
> promujesz chory system.

Mnie do tego nie mieszaj, ta ustawa to nie moje dzieło. Aczkolwiek sam
zamysł jest dobry, aby z urzędu powstrzymać szarganie dobrego imienia
osób nie pretendującym do miana publicznych, i właśnie to można
zakwalifikować pod sprawiedliwość społeczna.

> Wykroczeniami przeciwko bezpieczeństwu Państwa zajmują się ABW,
> Prokuratura i inne powołane do tego celu instytucje, a nie lewoskrętne
> sądy.

Ale w tym wypadku nie ma mowy o bezpieczeństwie Państwa, chodzi tylko o
dobra osobiste Obywatela.