Re: Przemoc adminów Sieci, ciąg dalszy historii.

From: LeoTar Gnostyk <l...@g...com>
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: Przemoc adminów Sieci, ciąg dalszy historii.
Date: Sat, 13 Apr 2019 16:27:23 +0200

-------------

------------
-----------

> Mnie do tego nie mieszaj, ta ustawa to nie moje dzieło. Aczkolwiek sam
> zamysł jest dobry, aby z urzędu powstrzymać szarganie dobrego imienia
> osób nie pretendującym do miana publicznych, i właśnie to można
> zakwalifikować pod sprawiedliwość społeczna.

Osoby sprawujące funkcje publiczne, a takimi są pracownicy opieki
społecznej, nie są osobami prywatnymi i tych osób ochrona nie może
dotyczyć. A Ty, skoro zająłeś stanowisko, to sam się wmieszałeś w sprawę.

> Ale w tym wypadku nie ma mowy o bezpieczeństwie Państwa, chodzi tylko o
> dobra osobiste Obywatela.

Mylisz się. Uniemożliwienie dystrybucji Wiedzy na temat mechanizmów
generowania i rozpowszechniania się przemocy jest jak najbardziej
wykroczeniem przeciwko zbiorowemu bezpieczeństwu i MUSI być ścigane z
urzędu w skali lokalnej (państwa) jak również i globalnej. Ktoś, kto
zakazuje dystrybucji tej Wiedzy uniemożliwia wdrożenie działań
(technologii) profilaktycznych eliminujących przemoc z życia gatunku nią
zainfekowanego lub też uniemożliwia powstanie nowego gatunku, który
będzie wolny od wszelkiej maści przemocy. Zakaz jest więc przestępstwem
przeciwko Życiu.
LeoTar Gnostyk