Re: Przemoc adminów Sieci, ciąg dalszy historii.

Data: 2019-04-14 12:13:15
Temat: Re: Przemoc adminów Sieci, ciąg dalszy historii.
Od: Trybun <M...@j...ru>

W dniu 13.04.2019 o 16:27, LeoTar Gnostyk pisze:

> Osoby sprawujące funkcje publiczne, a takimi są pracownicy opieki
> społecznej, nie są osobami prywatnymi i tych osób ochrona nie może
> dotyczyć. A Ty, skoro zająłeś stanowisko, to sam się wmieszałeś w sprawę.

Nie, osoby publiczne to takie które żyją ze swojego wizerunku. W wiec
tylko takie persony jak politycy, dziennikarze, artyści, sportowcy itd,
takimi osobami nie są pracownicy opieki społecznej.
Ja tylko staram się oceniać sytuację obiektywnie. oczywiście zdaję też
sobie sprawę z niemocy człowieka wobec systemu, złego systemu, który
stworzono nie po to aby wspomagać tego człowieka/obywatela a tylko
represjonować.

> Mylisz się. Uniemożliwienie dystrybucji Wiedzy na temat mechanizmów
> generowania i rozpowszechniania się przemocy jest jak najbardziej
> wykroczeniem przeciwko zbiorowemu bezpieczeństwu i MUSI być ścigane z
> urzędu w skali lokalnej (państwa) jak również i globalnej. Ktoś, kto
> zakazuje dystrybucji tej Wiedzy uniemożliwia wdrożenie działań
> (technologii) profilaktycznych eliminujących przemoc z życia gatunku nią
> zainfekowanego lub też uniemożliwia powstanie nowego gatunku, który
> będzie wolny od wszelkiej maści przemocy. Zakaz jest więc przestępstwem
> [...]

Myślę że w Twoim przypadku chodziło przede wszystkim o to że Twoje
postępowanie kolidowało z ustawą o ochronie danych osobowych, i to
zaważyło o tym że zamknięto Ci stronę.