Re: Przemoc adminów Sieci, ciąg dalszy historii.

Data: 2019-04-14 15:54:43
Temat: Re: Przemoc adminów Sieci, ciąg dalszy historii.
Od: LeoTar Gnostyk <l...@g...com>

Trybun pisze:

> Nie, osoby publiczne to takie które żyją ze swojego wizerunku. W wiec
> tylko takie persony jak politycy, dziennikarze, artyści, sportowcy itd,
> takimi osobami nie są pracownicy opieki społecznej.

Oni sami uważają się za funkcjonariuszy publicznych, więc czegoś nie
rozumiem.

> Ja tylko staram się oceniać sytuację obiektywnie. oczywiście zdaję też
> sobie sprawę z niemocy człowieka wobec systemu, złego systemu, który
> stworzono nie po to aby wspomagać tego człowieka/obywatela a tylko
> represjonować.

Represja jest sposobem na wyciśnięcie z człowieka wszystkiego co
najgorsze ale i najlepsze. Może doprowadzić do znalezienia nieznanego
rozwiązania obserwowanego problemu. Według mnie represja jest metodą
inżynierii społecznej. więc nie jest... zła pomimo wielu ofiar, które za
sobą pociąga. Cóż jednak znaczy jednostka w skali Wieczności.

> Myślę że w Twoim przypadku chodziło przede wszystkim o to że Twoje
> postępowanie kolidowało z ustawą o ochronie danych osobowych, i to
> zaważyło o tym że zamknięto Ci stronę.

Ustawa o ochronie danych osobowych nie jest doskonała. A zresztą gdyby
nie oszuści to nie byłaby potrzebna. Może więc lepiej wyeliminować
oszustów zamiast tworzyć buble prawne. Powiem więcej, może trzeba
sięgnąć do PRZYCZYNY pojawiania się oszustwa, zalążka wszelkiego innego
przestępstwa.

LeoTar Gnostyk