Re: Przemoc adminów Sieci, ciąg dalszy historii.

Data: 2019-04-21 15:57:30
Temat: Re: Przemoc adminów Sieci, ciąg dalszy historii.
Od: LeoTar Gnostyk <l...@g...com>

Trybun pisze:

> Mimo wszystko nie są to osoby publiczne w dosłownym słowa tego znaczeniu.

Skoro wykonują funkcje publiczne to są osobami publicznymi; inaczej nie
powinny sprawować tych funkcji. Wykazujesz się niezwykłą elastycznością
myślenia, czyli jesteś potencjalnym oszustem.

> Oczywiste że masz rację, jednak zamysł naszych władców nie był taki aby
> Polaków zmuszać do  kreatywności.

Skoro celem nie było pobudzanie kreatywności to znaczy, że celem było
produkowanie umysłowych leni i nierobów.

> Zależy jak tą Wieczność liczyć. Jednostkę ludzką dotyczy to tylko od
> chwili narodzin i uzyskania samoświadomości do śmierci ew utraty tej
> samoświadomości. A niestety, ostatnimi czasy zjawisko to dotyka coraz
> więcej Polaków.

Więc pora by odeszli w swoje święte, zdegenerowane zaświaty.

> No jasne że nie jest doskonała, ale to nic nie zmiana, gdy problemem
> jest likwidacja strony ze względu na jej (ustawy) naruszenie.

Skoro nie jest doskonała to jak może określać co już jest naruszeniem a
co nim jeszcze nie jest? Gdyby tak było jak twierdzisz to nie byłoby
tego co jest poniżej:

http://leotar.pl/year_2019/przemoc-adminow-sieci,-.h
tml
http://leotar.pl/year_2019/doniesienie-o-mo-liwo-ci-